לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה רק עניין של זמן...


"...אל תחפש רחוק, תישאר קרוב, כי ככה זה לאהוב את עצמך, לא מול המראה"

כינוי:  Lemonade.

בת: 33

ICQ: 279721129 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

רציתי להגיד לך...


"
רציתי להגיד לך
שבכל מקום
את איתי בליבי

רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך
"

אני יודעת שאת חיה, ואני יודעת שדואגים לך ושומרים עליך אבל זה עדיין יושב שם כמו איזה אבן, זאת אומרת..סלע בלב ולא עוברות כמה דקות מבלי שאחשוב עליך...רק שתהיי בסדר כבר.

אנחנו עדיין יוצאים, אוכלים, שותים וצוחקים, הולכים ובאים...אבל הידיעה שאת לא צוחקת לא איתנו ולא באיזה שהוא מקום אחר גורמת לכאב כל-כך גדול אחרי כל צחוק שלפעמים כבר לא בטוח אם היה שווה לצחוק...אבל אנחנו נמשיך לצאת ולצחוק, לחייך, לאכול ולשתות עד שאת תחזרי ותעשי את זה איתנו בדיוק כמו מקודם

אני באמת אוהבת אותך
נכתב על ידי Lemonade. , 11/8/2008 04:07  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,465
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLemonade. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lemonade. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)