לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2023    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2023

פוסט ראשון לגלגול הזה



אם אי אפשר לפתוח בלוג חדש, אז נשתמש בבלוג ישן.

עבר משהו כמו חודש מאז שכתבתי פוסט (איפשהו בכלל- אני עדיין מחפשת את המקום שלי במרחב הוירטואלי, מסתבר)…


בגדול המצב רע ואין לי מושג מאיפה להתחיל לשפר אותו. אני מרגישה שפשוט ויתרתי. אני לא רואה שום שיפור בעתיד.. אני לא ממש רואה עתיד, למען האמת.

לא קידמתי את עצמי לשום מקום ב-10 השנים האחרונות ואני לא רואה שינוי באופק. נראה שהכל מדרדר- במקום להתקדם לאנשיהו אני רק הולכת אחורה בכל תחום או נתקעת במקום. 

אני מרגישה שאני פשוט מחכה למות. אני חיה בשלום עם זה. תמיד רציתי למות.. אבל זה לא משהו שפשוט קורה לי עם המזל שלי. בכל פעם שאני עושה בדיקות דם אני מקוה שהרופא ימצא משהו מדאיג… כמובן שזה לא קורה. הבדיקות תמיד פנטסטיות. תמיד רציתי מוות מהיר נטול ייסורים. אבל בכנות, אני מוכנה להתפשר על מוות איטי ומייסר (ולא, החיים שלי לא נחשבים למשהו מהסוג הזה)- העיקר לדעת שאני בכיוון הנכון ושבעוד זמן מוגדר אני אמות.

אני לא אובדנית. אני לא אעשה שום דבר בשביל לקדם את המוות שלי… יש לי רק תקוות שזה יגיע באופן טבעי בחסות היקום. אבל, כרגיל, אני לא מקבלת שום דבר שאני רוצה.

שיהיה…

הראש שלי כואב. כבר יום רביעי ברצף (מפסיק אחרי שאני לוקחת תרופה וחוזר למחרת). אני לא רוצה אפילו לספר את זה לאף אחד כי כולם תולים תקוות בתרופה חדשה שהתחלתי לקחת למניעה של כאבי הראש. בעוד כמה ימים אני צריכה לקחת מנה חדשה. ויש לי חודש הבא תור לנוירולוג. לא יודעת מה יהיה. קיוויתי לחזור ללמוד כי נראה שהתרופה ממש עוזרת (עד לשבוע הזה היו לי 5 כאבי ראש ב-3 חודשים- שזה מדהים בהתחשב בזה שלפני כן היו לי סביב ה-20 התקפים בחודש), אבל הימים האחרונים מצביעים על נסיגה. מעניין אם ניתן להכפיל את הכמות. נראה מה הנוירולוג יגיד. זה לא אותו נוירולוג שרשם לי את התרופה (ההוא כבר לא עובד בקופת החולים ואין לי שום רצון לנסוע לתל אביב למרפאה שלו וגם לא לשלם באופן פרטי). הנוירולוג שאני אלך אליו בחודש הבא הוא השותף של הקודם במחקר שניסו להכניס אותי אליו. אז אני חושבת שהם משדרים על אותו גל. כשהחזרתי לו את הציוד של המחקר הוא הציע איזה כדור ואמר שיתקשר אלי. אבל הוא לא התקשר. אני מניחה שהוא עסוק.. לא משנה. בכל מקרה יש לי תור אליו, אז נראה מה הוא יגיד.

יש לי מליון דברים לעשות, אבל אין לי שום חשק לעשות משהו מהם. בשישי שעבר היתי בבריכה אחרי שחודש רציתי ללכת ולא הלכתי. היה ממש נחמד. בשלב כלשיהו התחיל להיות קצת רועש מדי לטעמי, על אף שהתמקמתי במקום שאף אחד לא בא אליו. פשוט לילדים יש כשרון להרעיש למרחקים. זה מן קטע כזה…

חשבתי ללכת גם היום, אבל אני שוקלת לוותר על זה. בא לי פשוט יומיים של שקט עם עצמי.

אלך שבוע הבא.

~~~

קניתי לא מזמן אזניות של אפל. אני לא אוהבת את העיצוב שלהן, אבל הסוני שלי התעייפו קצת והוצפתי באינפורמציה כשנסיתי להחליט על תחליף… האפל היו סוג של ברירת מחדל בגלל שקניתי אייפון לפני שנתיים והנחתי שההתאמה תהיה הטבעית ביותר.

אני מרוצה. את האזניות הקודמות קניתי לפני כמעט 5 שנים וכמה שהתלהבתי מיכולת ביטול הרעשים שלהן, מסתבר שהתחום הזה ממש השתפר. לא בדקתי באזניות אחרות, אבל באזניות החדשות שלי זה עובד פנטסטי.

היתה מסיבת גיוס אצל השכנים שלי. אני לא יכולה להסביר כמה רועש זה. יש לי חומה ומסלעה מאחורי הבית וכל רעש שבוקע משני הבתים שמולי משוגר באופן מוגבר הישר לתוך חדר השינה שלי (גם לשאר החדרים, אבל בחדר השינה זה הכי מורגש). התחושה היא כאילו האנשים מדברים אצלי בחדר. אז מסיבה… שאשכרה ראיתי אותם סוחבים בבקר רמקולים ענקיים והביאו דיג׳יי (שהיה היחיד שרקד, ממה שראיתי- אבל לא משנה) על אחת כמה וכמה. בכל מקרה, המוסיקה היתה כל כך חזקה שלא שמעתי אפילו את הטלויזיה. התקשרתי לידיד שלי בשלב כלשיהו בשביל לשאול אותו משהו ובקושי הצלחתי לשמוע אותו. חיברתי את האזניות לטלויזיה וזה היה פשוט קסום. לא שמעתי כלום מהמוסיקה בחוץ. ביטול הרעשים עבד בצורה פנטסטית. במיוחד כשבטלויזיה לא היה שקט. זה היה הזוי. המיטה שלי רעדה מהבאסים, אבל לא שמעתי שום דבר. כאילו הפכן את המיטה שלי למיטת מסאז׳.

הצלחתי להרדם עם האזניות ובערך ב-11 וחצי התעוררתי. כבר לא היתה מוסיקה, אז הורדתי את האזניות.

~~~

אני ממש מבואסת שכבר אין בישראבלוג קהילה תוססת ושהאתר לא ממש פועל… אבל לא יודעת. תמיד יש לי רצון לחזור לכאן. גם כשאין יותר מדי מה לכתוב.

אם אי אפשר לפתוח בלוג חדש, אז נשתמש בבלוג ישן.עבר משהו כמו חודש מאז שכתבתי פוסט (איפשהו בכלל- אני עדיין מחפשת את המקום שלי במרחב הוירטואלי, מסתבר)…כאן אין רשומות קודמות, אז לכתוב שכלום לא השתנה יהיה די דבילי..בגדול המצב רע ואין לי מושג מאיפה להתחיל לשפר אותו. אני מרגישה שפשוט ויתרתי. אני לא רואה שום שיפור בעתיד.. אני לא ממש רואה עתיד, למען האמת.לא קידמתי את עצמי לשום מקום ב-10 השנים האחרונות ואני לא רואה שינוי באופק. נראה שהכל מדרדר- במקום להתקדם לאנשיהו אני רק הולכת אחורה בכל תחום או נתקעת במקום. אני מרגישה שאני פשוט מחכה למות. אני חיה בשלום עם זה. תמיד רציתי למות.. אבל זה לא משהו שפשוט קורה לי עם המזל שלי. בכל פעם שאני עושה בדיקות דם אני מקוה שהרופא ימצא משהו מדאיג… כמובן שזה לא קורה. הבדיקות תמיד פנטסטיות. תמיד רציתי מוות מהיר נטול ייסורים. אבל בכנות, אני מוכנה להתפשר על מוות איטי ומייסר (ולא, החיים שלי לא נחשבים למשהו מהסוג הזה)- העיקר לדעת שאני בכיוון הנכון ושבעוד זמן מוגדר אני אמות.אני לא אובדנית. אני לא אעשה שום דבר בשביל לקדם את המוות שלי… יש לי רק תקוות שזה יגיע באופן טבעי בחסות היקום. אבל, כרגיל, אני לא מקבלת שום דבר שאני רוצה.שיהיה…הראש שלי כואב. כבר יום רביעי ברצף (מפסיק אחרי שאני לוקחת תרופה וחוזר למחרת). אני לא רוצה אפילו לספר את זה לאף אחד כי כולם תולים תקוות בתרופה חדשה שהתחלתי לקחת למניעה של כאבי הראש. בעוד כמה ימים אני צריכה לקחת מנה חדשה. ויש לי חודש הבא תור לנוירולוג. לא יודעת מה יהיה. קיוויתי לחזור ללמוד כי נראה שהתרופה ממש עוזרת (עד לשבוע הזה היו לי 5 כאבי ראש ב-3 חודשים- שזה מדהים בהתחשב בזה שלפני כן היו לי סביב ה-20 התקפים בחודש), אבל הימים האחרונים מצביעים על נסיגה. מעניין אם ניתן להכפיל את הכמות. נראה מה הנוירולוג יגיד. זה לא אותו נוירולוג שרשם לי את התרופה (ההוא כבר לא עובד בקופת החולים ואין לי שום רצון לנסוע לתל אביב למרפאה שלו וגם לא לשלם באופן פרטי). הנוירולוג שאני אלך אליו בחודש הבא הוא השותף של הקודם במחקר שניסו להכניס אותי אליו. אז אני חושבת שהם משדרים על אותו גל. כשהחזרתי לו את הציוד של המחקר הוא הציע איזה כדור ואמר שיתקשר אלי. אבל הוא לא התקשר. אני מניחה שהוא עסוק.. לא משנה. בכל מקרה יש לי תור אליו, אז נראה מה הוא יגיד.יש לי מליון דברים לעשות, אבל אין לי שום חשק לעשות משהו מהם. בשישי שעבר היתי בבריכה אחרי שחודש רציתי ללכת ולא הלכתי. היה ממש נחמד. בשלב כלשיהו התחיל להיות קצת רועש מדי לטעמי, על אף שהתמקמתי במקום שאף אחד לא בא אליו. פשוט לילדים יש כשרון להרעיש למרחקים. זה מן קטע כזה…חשבתי ללכת גם היום, אבל אני שוקלת לוותר על זה. בא לי פשוט יומיים של שקט עם עצמי.אלך שבוע הבא.

נכתב על ידי , 11/8/2023 06:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה-כלום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה-כלום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)