לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ברוכים הבאים לבלוג הנידח ביותר בבלוגוספרה... אתם נמצאים עכשיו בשוליים אז תזהרו שלא ליפול.

כינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

הליכת חלל



תראו מה זה אבסורד... איש אחד הולך הפוך עם שפכטל ביד כדי לגרד איזה אריח של קרמיקה וכל העולם מתעניין בעבודה שהוא עושה. מראיינים אותו, מצלמים את השפכטל, הנשיא של ארצות הברית בכבודו ובעצמו מברך אותו בהצלחה והכל למה? רק בגלל שהוא עושה את זה בחלל. תבינו, אם האיש הזה היה עושה בדיוק את אותו הדבר כשהוא עומד הפוך אצלו על התקרה בבית אף אחד לא היה מתעניין בזה למרות שלדעתי זה טריק הרבה יותר קשה לביצוע.

אני אתמול תיקנתי את התריסול שהיה מקולקל כבר יותר משנה אצלי בבית. לדעתי, זאת היתה מלאכה הרבה יותר קשה מסתם ללכת הפוך עם שפכטל - אבל משום מה אף אחד מערוץ 2 לא בא לראיין אותי, אף כתב לא בא ושאל: "כיצד מר וודסטוק את מעריך את קושי המשימה...?". אני בניגוד לאותו רוברטסון עם השפכטל גם לא הייתי צריך לענות תשובות מטופשות כמו: "הממ... המשימה תהיה די קלה, אבל גם די מעצבנת... הטריק זה לדעת לגלגל את הסרט של התריסול סביב הקפיץ בשעה שיש בו לחץ..." - אני עבדתי לבד, לא הייתי צריך להתפעל מהנוף וגם אף אחד לא בא לצלם את המברג פיליפס שלי לעיתון.

בכלל... אנשים בכל העולם מבצעים משימות טכניות ממש מסובכות וקשות, מסתכנים בגבהים ובמעמקים, במזג אוויר ובמתח גבוה וגם זה לא מעניין אף אחד ורק איזה טיפש אחד שהולך הפוך בחלל עם שפכטל, אותו כולם מראיינים - כשהוא יחזור לכדור הארץ הוא יהיה גיבור לאומי. בטח גם יקימו אנדרטה על שמו בגבעת וושינגטון שתראה אותו עומד בגאון אוחז בשפכטל המפורסם בידו... חכם גדול! נראה אותו מתקן את התריסול של המעבורת בזירו גרוויטי או מתקין שם מאוורר תקרה כשכל הברגים והאומים הקטנים עם השייבות קפיץ מרחפים לו לכל הכיוונים... כולה הלך וגירד קצת את הרובה מסביב לקרמיקה - ללכת הפוך עם שפכטל זה כל אחד יודע...

אני חושב שהמסקנה מכל זה, היא שכרגיל, זה לא כל-כך חשוב איך אתה עושה את זה כמו שזה חשוב איפה את עושה את זה... פשוט יצא לו להיות עם השפכטל בזמן הנכון ובמקום הנכון.


נכתב על ידי , 4/8/2005 17:58  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,976
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWoodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)