לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לנצח את המובן מאיליו


עליות וירידות במרוץ המטורף אחרי האורגזמה. כאן אגולל את התהליך שעברתי מאישה א-אורגזמית לרב-אורגזמית.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

רגע לפני התפנית




 

אחרי אותה פגישה עם רחלי, מירה ישבה עלי כמו מכבש כבד, כל רגע קדחה בי כמו פטיש אויר: "תנסי, תנסי מה יש לך כבר להפסיד" ואני בפשטות עונה לה שאי אפשר לתקן נכים.

 

רחלי צלצלה יום אחד (סביר בלחץ של מירה) וביקשה שנפגש , באמת מה יש לי כבר להפסיד.

הפעם הפתיעו אותי בחגורת לחץ; רחלי, מירה ואסנת (שלא הכרתי) יושבות הן שם בבית קפה חיפאי , צורבות אותי במבטיהן כאילו מצאו את חתיכת הבשר המתאימה לחמין של שבד, "הנה הן הולכות לשפד אותי" אני חובת לעצמי.

קבוצת הלחץ שלי שלפה את אסנת כהוכחה ניצחת שהשיטה עובדת.

 אסנת הייתה עוד "קרבן" של אותה שיטה טיפולית ואם כך הדבר אזי יש אמת בדבר.

ואני עדין סקפטית.

אחרי המון "את חייבת" ובעיקר "חייבת לעצמך" ועוד כל מיני "מה יש לך להפסיד", השיחה בעצם התגלגלה בין רחלי לאסנת כאילו העבירו חוויות מפגישת מחזור.

הסתכלתי על שתיהן, הקשבתי למילים אבל יותר מכך התבוננתי בתגובות האושר שלהן בכל פעם שהזכירו את שמו או ברגע ההתגלות  שלהן, ראיתי שהן באמת מאושרות ונמלאתי קנאה.

הן היו א-אורגזמיות והיום הן שולטות באורגזמה שלהן-זאת הייתה הכרזה ששתיהן הניפו לפני.

 

לרגע חזרה אלי התקווה, לרגע רציתי לנסות, פתאום נזכרתי בימי הטיפולים שעברתי עם הפסיכולוגית ועם הסקסולוגית, נזכרתי בסיוט שעברתי כדי להסתיר את הטיפולים מבן זוגי.  ומה אגיד לו עכשיו?

פתאום ששכחתי הכל והזיופים שלי במיטה הפכו לכל כך אמיתיים... איך, איך אשתף אותו?

 

מירה מביטה בי במבט החודרני הזה ומסכמת; "הנה הטלפון שלו, מתי את מצלצלת אליו?".

 

 

נכתב על ידי , 6/4/2006 13:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תחילתה של תקומה


 

 

חצי שנה של אדישות הסתובבתי סביב עצמי דועכת אל תוך השלמה סופית עם מצבי.  זהו, זו מי שאני וזה מה שגופי יכול להפיק. הן ניסיתי, כל חיי ניסיתי,  אפילו עזרה לקחתי  אך זו איכזבה בגדול.

כך כשאני כבר חלק מהסטטיסטיקה, "שמחה" בחלקי ומשלימה עם המציאות שלעולם לא אדע עונג נשי מלא, עם ההכרה שאת אותן תחושות עילפון שממיות ששמעתי עליהן לא אחווה, לא אקום מהמיטה עם עיניים מזוגגות מהתפרקות הגוף-זאת אני , כך אני וזהו.

אז, בדיוק אז התחיל המהפך.

הוא לא בא כך מעצמו, הוא לא בא מתוך תלות או ציפיה מוגזמת אלא מתוך נפילה אקראית על הטיפול המתאים.

 


 

שמועות שהתגלגלו פה ושם בזכות טיפולים אלטרנטיביים גונבו לאוזניי מידי פעם , אך ביאושי העדפתי להדחיק את אותם שמועות ולהתעלם מקיומם, בעצם להתעלם מכל אפשרות שמשהו יכול לשנות את מצבי.

יום אחד הציעה מירה שאבדוק בתחום האלטרנטיבי, צחקתי צחוק לגלגני, הסתכלתי עליה במבט מזלזל  ואמרתי לה שחוץ מכסף וזמן שהפסדתי בשל עצותיה הרווחתי תקוות שווה ואכזבות ששיקעו אותי עמוק יתר.

מירה לא ויתרה, היא לעולם לא מרימה ידיים ואמרה שתבדוק את התחום הזה.

מירה הציגה בפני כל מיני אלטרנטיבות שחקרה אודותם: תרופות, לחשים, קוסמים, רבנים... אני דחיתי הכל.

ערב אחד מירה מצלצלת ובהתלהבות יתר היא מפצירה בי להתלבש ולבוא לפגוש אותה בבית קפה קרוב, מה ההתלהבות אני שואלת והיא "אל תשאלי תבואי עכשיו!"

מצאתי את מירה יושבת עם אישה שלא הכרתי, רחלי, כך הציגה את עצמה.

מירה פתחה: " תשמעי, לרחלי הייתה בעיה כמו לך והיא הצליחה לצאת מזה, סיפרתי לה עלייך והיא הסכימה לבוא לספר לך על מה שהיא עברה בגוף ראשון".

די נבוכתי אבל אם אני כבר כאן אז למה לא להקשיב.

 רחלי בשנות ה30 , נשואה ואם לשניים אישה נאה וחביבה, היא החלה לגולל את הסיפור שלה על ימי המחשכים, על ימי התסכול, על לילות הבכי  ולפתע אני רואה את האור בעיניים שלה כשהיא מתחילה לספר על מטפל שאצלו עברה  טיפול  ועד הרגע שהיא חוותה את האורגזמה הראשונה שלה.

 

התחושות עשו לי טוב, רציתי להיות שם במקומה , רציתי גם טיפול כזה אבל מיד התעוררתי למציאות שלי והתקפלתי חזרה לתוך הקופסא של "עזבי, אצלי זה לא ילך, כבר ניסיתי הכל" אמרתי .

 

 

 

נכתב על ידי , 6/4/2006 13:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





458
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאפיי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אפיי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)