לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג זה אני יספר לכם אל תקופות מסוימות בחיי... בבקשה כנסו ותציאו עזרה או הצעה.. תודה..

כינוי:  ~*~BaRoS~*~

בת: 33







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2005

אוקעע אני חייבת לעדכן אזז.............


החופשש הגדול הגיע......... קצת משעמם........ שחושבים על זה עוד לא ארגנו מדורה כמו כל שנה לשרפת כל המחברות והספרים של הלימודים..............

היום ישן אצל אח שלי חבר........... יואוו הוא מזהה מעצבןן כמה שאני שונאת אותוו!!! .......... הם רק בכיתה ב' וראו את הסרט "הכוכבים של שלומי"............. כאילוו שאני היתי בגיל שלוו לא ראיתיי סרטיםם כאלהה......... ובכלל מי חשב על זהה.........בעעעע גם כן פושטקיםם.....!!.......


אולי מחר אני הולכת לעשות גוונים בשער שלי בעזרת השםם חחחח................. אולי אני גם קצת יסתפר נמאס מכל השער הארוך הזה..!!...... אני בטוחה שעם אני ילך להסתפר אז אני יקנה עוד בגדיים הלוואיייי.....=))

יאללה אני זזתי......... בה בייי לכולםםם ות-ג-י-ב-ו  !-!-!

נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 25/6/2005 11:26  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היתיי היוםם בממדיוןןןן יואוו איזהה כייףף היהה אלוהיםם!!!


חח כולנו קמנו ככה בשעה 6 בבוקר ועד שיצאנו מהבית היתה כבר השעה 7:30 בקיצר הגענו לתל אביב בשעה תשע ומשהו. אחר כך איזה שעה לאחר מכן הלכנו עם כל הדודים שלי לממדיוןן.............. קניתיי בגדד יםם מזההה יפהה ירוק כזההה!! ואז נכנסתיי לבריכה גליםם.............. שעהה עד שיש גלל בעעע........... אקיצרר אחר כך... הלכנו לבריכה אם הגן שעשועים הזה לילדים הקטנים...... רצינו לעלות על מגלישה אחת. והיא לילדים קטנים אז איזה אחת שואלת אותנו בנות כמה אתם (אותי ואת דודה שלי) ודודה שלי אומרת 10 חחחחחחחח אחר כך שירדנו מהמגלישה איזהה איש אחד (כנרא שומר) אמר לנוו בוא בואו שניה. חח באנו אחריוו והוא הצביע על היציא ואמר לנו רואים?..... אז בבקשה לכו לשם........ חחח ואז דודה שלי אומרת לו אבל אנחנו בנות 10 חח והוא אמר אתם יודעים על מי אתם יכולים לעבוד......... חחח אקיצר אחר כך הלכנוו לאבובים ואזז למגלשות הגדולותת........ חחח אחר כך הלכנו לדוכנים אז דוד שלי עשה קעקוע....... ואזז כנרא יש לו אלרגיה לקעקוע חינה. ואז נהיה לו מלא מלא פצעים כאלה........ מסכןן זה היה נירא נורא..... חח כמה שאני מוטשת....... אין לי כוח אני מתה מעיפות אני....... אנייי....... אני הולכתת לישוןן...... לילהה טובב חבר'הההה!!!!
נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 13/6/2005 21:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי בלוג חדשש כנסוו ותגיבוו...........!!!!!!!!!!!!


הבלוג החדש עוסק באסטרולוגיה ול הקשור............. כנסוו אחלה בלוג... עדיין לא הספקתי לעצב...... אז אל תתיחסו..... אל תשכחו להירשם לקהילה......... אהה ואל תדאגו אני ימשיך לעדכן את הבלוג הזה............ הנה הכתובת של בלוגי החדש!..

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=131358

 

תהנוו............ ואל תשכחוו להירשם לקהילהה בה בייייייייי

נכתב על ידי ~*~BaRoS~*~ , 10/6/2005 14:12  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

468
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~BaRoS~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~BaRoS~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)