לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

:'(


אני פשוט לא יכולה יותר. אני לא יכולה לסבול יותר פה. אני שונאת את המקום הזה.

אני שונאת את הבית הזה. את האמא הזאת אני שונאת אותה!

לא יכולה לבכות יותר, אני כבר לא יודעת איך להתנהג מה לעשות עם עצמי. אני רוצה לתפוס, לקרוע, להרוס, לשבור, לקלקל למות. לא לחיות יותר. כי כבר אין בשביל מה.

הדמעות לא מפסיקות לרדת והלב פועם במהירות, אני שונאת אותך, אותכם. גם אותך חתיכת פסיכופט. אתה חולה נפש ולא נראה לי שאתה מודע לזה. הוא מפחיד אותי, ולא נראה לי שככהאמורים להרגיש כלפי אבא.

איזה חודש נוראי. נראה לי שאותם תקופות כמו פעם חוזרות. כמו בומרנג, העפתי אותן ממני ועכשיו הן חוזרות. כאילו אני אשמה.

אני כל כך מחכה ליום שני. אילת. אני כל כך מחכה לברוח מפה. אני לא רוצה לחזור יותר בחיים.

אני שונאת אותכם, אנילא יכולה לסבול את העובדה שאתם לידי. למה נרהא לכם שאני כל הזמן מחפשת דרכים לצאת מהבית? בגללכם. למה אתם חושבים שאני לא יושבת איתכם בסלון לראות טלוויזיה כמו משפחה נורמלית? בגללכם! אפילו לירן בורח מהבית ברגע שהוא מגיע מהצבא. כי אתם חולי נפש, זה מה שאתם. דפוקים.

איך את מצפה שאני לא אבכה, אמא? את דואגת לי? לא נראה לי. אכפת לך ממני? לא אח ורק מעצמך.

תפסיקי להגיד כל הזמן כמה שזה לא בסדר שאני בתלונות לגבי כסף, ואת בעצמך אמרת, בנושא הזה כולם באים על חשבני. אתם משלמים ללירן לצבא, נותנים לו את הכרטיס אשראי ברגע שהוא מגיע הבייתה, אתם נותנים לו את האוטו, הוא רוצה לסוע לאילת, אז למה לא לשלם לו על הנסיעה? אור בת שנה וחצי צריכה מטפלת. נכון זה הכרחי, חיתולים אוכל הכל צריך וזה בסדר. אבל ברגע שאני מבקשת ישר אני צריכה לקחת ממני. כי אני עובדת נכון? כי לי יש כסף. מה שתרצו. כבר אין לי כוח יותר. אני מתמוטטת. כואב לי כל הגוף, הנשימות שלי כבדות.

כואב לי, אלוהים קח אותי מפה כבר. בבקשה... :(

נכתב על ידי , 28/6/2007 13:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם אחת ב-3/7/2007 14:19
 



אז ככה נראית פרידה?


"זהו זה נגמר.. מה שהיה בינינו.. פשוט זהו" כן, ככה אני זוכרת את זה.

בשיחה במסנג'ר. עלבון בשבילי? גם. אבל לדעתי בשבילו הרבה יותר .

לא נפגעתי באמת שלא. ידעתי שאנחנו זה לא לנצח. מההתחלה ידעתי את זה.

חיכיתי שזה יבוא משכתי את זה עוד ועוד, כמה פעמים לפני כבר אמרתי לעצמי שאני לא שמה זין עליו.

אבל פתאום שזה יבוא ככה, להרגיש סוג ב', זה מה שהפריע לי באמת.

לא בכיתי, אפילו לא קצת, עליו לפחות לא. חשבתי על כל התקופה הזאת שעברה. 4 חודשים וקצת זה עבר מהר, סוג של חוויה. אני לא מצטערת על כלום. פתאום התחלתי להבין איך הכל חומק לי מבין האצבעות. הנה אני בת 16. אבל היי אתמול לא הייתי בת 10? פתאום תיכון, אבל לפני יומיים לא התחלתי כיתה א'? חשבתי על כל הזמן הזה. ועל זה בכיתי. על הזמן הזה שזז כל כך מהר. לא רוצה להתבגר. פתאום למצוא את עצמי בת 30 רווקה.אויש לא לא רוצה.

אני לא מחכה לאהבה. אולי אני מפחדת להתאהב. כולם מספרים כמה שזה נפלא, אבל כמעט תמיד או שזה נעלם או ששוברים לךא ת הלב וממשיכים הלאה. "תחייכו גם ככה החיים מגעילים" הוא אמר את זה,אולי הוא צודק, מי יודע?

בינתיים אני אחכה. אולי שנה. אולי שנתיים ואולי אפילו שלוש. כמו מקודם :)

נכתב על ידי , 18/6/2007 21:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעם ב-19/6/2007 13:03
 





2,386
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoy`t אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noy`t ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)