לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה הולך עם העולם הזה?!

על תלונות, עידכונים חסרי חשיבות, קיטורים, הערות, חפירות ובעיקר המון זיוני שכל נטולי משמעות על העולם שלא יעניינו אתכם בשיט! (אממ... הייתי בסדר? זה היה מספיק אטרקטיבי כדי למשוך את ''''''''צומת ליבכם?... יופי:).

כינוי: 

בת: 36

ICQ: 113290310 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על כסף?
אחחח, איפה הימים בהם אנשים היו מחליפים ביניהם ביצים עם חלב? כסף זה סתם חתיכות דפים עם ציורים של אנשים מכוערים, גורם לסיכסוכים, תופס את כל המקום בארנק ומשכיח מאיתנו את המטרות האמיתיות בחיים! חבר'ה, קדימה! בואו ניפתר מהכסף שלנו לטובת אהבת חינם! אני אעזור לכם, תשלחו לי את כל הכסף שלכם, כן! גם את המטבעות! (כתובת מלאה תינתן בקרוב).

האם לדעתך ניתן להיות מאושרת אם את עשירה?
האם עושר גורם לאושר... חשבתם פעם למה הוגים את שתי המילים האלה כל כך דומה? זה לא חשוד במקצת?!

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
קונה את האיים הקריביים ומביימת תוכנית "הישרדות ריאליטי" אמיתית עם קושי וללא תנאים קלים באחורי הקלעים! כמובן שאני הייתי ישנה בחדר מלכות.

האם לדעתך כסף קונה הכול?
כמובן שלא!!! בימינו כסף יכול רק לקנות בגדים (טיפוח), מכשירים (טכנולוגיה), מכוניות (נוחות וניידות), טיולים בחו"ל (כיף), ניתוחים פלסטיים (יופי), לימודים אקדמיים (חכמה), תרופות וטיפולים יקרים (בריאות), פיליפיניות (עזרה) וכו' וכו' וכו'... כן, כוסאמק! כל אלה גורמים לך להיות שמח, מה שגורם לאהבה ולאושר! משמע - כסף קונה הכל! ועוד אומרת את זה בחורה שגדלה על ערכים טובים.

אם היית יכולה לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עושה זאת?
שאני אצא נגד תורתו של דרווין?! החזק שורד וככה זה היה בכל השתלשלות האבולוציה.
לא הייתי מבטלת את עיניין המעמדות, מה שכן... הייתי מעבירה את עצמי לצד העשיר.

האם את מקבלת דמי כיס?
האם ישראבלוג זה חומר חיפוש לפדופילים?! המשמעות היחידה שאני מוצאת ל"דמי" גורמת לי לאסוציאציות של דם.
פחחח. דמי כיס מקבלים עד גיל 14 וכאלה, לא? מה אתם נכים?! לכו לעבוד!

האם את עובדת? אם כן במה?
כמובן שאני עובדת! בצומת מאחורי הבורסה.
סתם, אני כרגע בשלבי התפטרות כי משעמם לי - אז לא רלוונטי.
NEXT !

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
לגנוב! זה מהיר, חסר מאמץ ומניב תוצאות מרשימות.
אה, לא... אלוהים אמר שזה אסור. טוב אז, להמציא איזה סטארט-אפ, למכור אותו, לקבל כמה מיליונים בבום, להשתגע ולהתאשפז בבית חולים הכי יוקרתי!

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
טוב, זה באמת עצוב. אבל שילכו לעבוד! ואתם שם בבית, תתרמו יותר, יא קמצנים, כדי שלקבצנים יהיה מספיק כסף כדי לבקר את סוחר הסמים השכונתי ו... לא משנה, שילכו לעבוד. עדיף.

לסיכום,האם את חושבת שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
כמובן שלא, כסף זה עולם עמוק ומורכב המלא בגוונים של ירוק, סגול, חום ואדום, ניירות, מטבעות, חידושים והמצאות (כמו השטר החדש של ה-20, והשני-קל). איך אפשר לחשוב שכסף זה דבר שיטחי?! חוץ מזה, כמה שכולכם תנסו להתחסד - כסף מציל חיים! (הצלחתי לסיים באופטימיות?)

^_^
נכתב על ידי , 28/4/2008 07:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב !


מה זה הבולשיט הזה?! (ולמה אני ערה בשעה כזאת?!)
אז כרגיל היה לי משעמם עד שזה הפך לסוג של מזוכיזם ולפתע מצאתי את הבלוג של עצמי מלפני 3 שנים.
מה עבר עליי?! ולמה אני מתנפלת בלי להגיד שלום?! ומה זה כל השאלות האלה שאני שואלת ואין מי שיענה לי?!

טוב, סליחה, להיכן נעלמו הנימוסים שלי (בהנחה שהיו, כמובן) -

שלום כולם, ללא הבדל בין גזע ומין!!  (אולי בכל זאת יש לי העדפה קלה ליהודים)...

 

לאחר שקראתי את הפוסטים ה"אחרונים" שלי, ופיתחתי פוסט-טראומה מעצמי, הבנתי שקצת השתנה:

פרשתי מהתיכון, התחלתי לעבוד, נרשמתי לאוניברסיטה, הייתי המון בחו"ל והכרתי אנשים רבים ומרובים (מרוחים בריבה). 

אה כן, וגם הפכתי להיות קצת יותר נורמלית!!!

טוב, זה לא באמת מעניין אף אחד, אפילו לא אותי! ועוד מדובר עליי כאן.
אבל זה הרגע שבו אני קוראת לכל אותם המונים שחיים בבועה של:
"היי-אני-בדיכאון-וזה-קצת-מגניב-כי-אני-עמוק-ומיוחד-ושונה-מכולם-ואפילו-הבלוג-שלי-בצבעים-אפלים-יו-אז-תנו-לי-קצת תשומת-לב-כי-אם-לא-אני-אחתוך-ורידים".

 

גרררר... אם אני אתפוס אחד כזה שמדוכא על רקע כלום ונהנה מכך אני מודיעה בזאת בהצהרה שאני מביאה כמה חברים מג'לג'וליה וההמשך... אשאיר לדימיונכם הפורה.

אחרי כל התלונות שלי על גיל ההתבגרות הטיפשי (מותר לי לרדת על כולם, אני בת 21 עוד כמה חודשים, והדרת פני זקן),

נותר לי רק לפסוח על הכל ולדבר, איך לא, על פסח.

 

 

אין כמו הישראלים. (וטוב שכך). 

הכל מתחיל בזה שכל פסח נשות הבית (שלא לומר "עקרות") נלחצות מחדש שיש להן רק עוד יומיים לקרצף את כל הבית (לא, אני לא רומזת לשובניזם) עד שעולה להן לחץ הדם ואז הן מבטיחות לעצמן בקול ממורמר: "נהייתי חולה! שנה הבאה אני אהיה יותר חכמה ואתחיל לנקות מוקדם יותר."

כן, נכון. ואני אתחיל ללמוד שבוע לפני המבחן ואוותר על להשתכר לאורו של הירח.

זה ממשיך בזה שבמשך החג כולם מתלוננים על כמה שהמצות לא ניתנות לעיכול ועושות להן רע בבטן ומתפלאים על כך בתדהמה כל פעם מחדש, כאילו שזה הפסח הראשון שהם חוו.

"שנה הבאה אני אוכל מצות רק בשביל הברכה וזהו!"

כן, נכון. ושנה הבאה לא תתפרעו ותקנו ערמות מוגזמות של מוצרי פסח כמו שעשיתם השנה (וב-30 שנים האחרונות) כאילו ישראל נכנסה למתקפה גרעינית וצריך לאחסן אוכל כמו נמלים לקראת החורף והריי שמצות זה האוכל היחיד שלא ספג את אותו רעל גרעיני. 

אני גם בטוחה שכשיצא פסח שיחקתם אותה ש"מה, אני בכלל לא משתגע על לחם ולא היה לי כזה חסר..." ואז בשניה שנכנס כיכר לחם חמוד אל ביתיכם נטול החמץ התנפלתם עליו כמו אסיר משוחרר על בובה מתנפחת! אני יודעת את זה כי זה מה שאני עשיתי. חחחח.

(לא את הקטע עם הבובה...)

ומה הקטע עם העיניין שכולם פיתחו שינאה אישית למצות? "אני רק מחכה שפסח ייגמר! נשבר לי מהמצות הנשברות האלה!"

ואז כשפסח נגמר, כל המשפחה ממשיכה לטחון את שאריות ארגזי המצות שנותרו לפחות למשך חצי שנה כי "חבל".

חבר'ה, סחתיין על הניסיון לשמירה על המסורת היהודית, אבל לפי מיטב ידיעתי ההלכה קבעה שבוע לאכילת מצות, ולא עשור.

(או שזה רק המשפחה שלי עושים את זה? חחח) אולי פשוט תודו בזה (אבא ואמא!) שאתם מתים על מצות?!
דבר אחרון, כמובן, לכל אניני הטעם וחובבי האלכוהול שבינינו (שלא לומר "אלכוהליסטים אנונימים", חס וחלילה) -
למה בירה זה לא כשר? הריי מדובר בשמרים שלא תפחו. אם ככה, גם מצות אמורות להיות לא כשרות (ואז פסח מאבד קצת מהקטע שלו).

ולמה זה המאכל היחיד שלא התאמצו להמציא לו תחליף בפסח? יש אפילו פיצה כשרה! לא יודעת אם אכילה, אבל כשרה.

וגם סושי! ולחמניות קטנות כאלה מגעילות.

לא נורא, התנחמנו כמו בכל שנה ביין האדום. אבל אני חייבת לקטר על זה לרגע קט: תהליך שתיית היין זה לבחורות עדינות וטיפשות.

צריך להחזיק את זה באופן מסויים ומאוד לא נוח, להריח קודם ולגרגר בגרון כמו שעושים בסוף ציחצוח השיניים.

ובכלל, כל אחד ששותה יין מיד מרגיש צורך לשבת זקוף ולזרוק מילה על הארומה של היין כאילו שהוא מגדל יקב בבית מגיל 6.

ולסיכום, אי אפשר לעשות "לחיים" כי הכוסות כלכך דקיקות עד שזה מעורר פחד שלא יישברו.

(למרות שבזכות חיפוש פאבים סליזיים בת"א שבהם אוכל לשתות יין בעוד שכל הכופרים משיקים סביבי כוסות בירה, כאילו בכוונה כדי שייצאו לי העיניים והכבד, מצאתי סוףסוף עבודה!)

אז רק בגלל דברים כאלה - טוב שפסח הגיע אל קיצו.

טוב, די לקשקש (חוכמה גדולה, אחרי שלא נותר לי כלום להגיד) פסח לא רלוונטי כרגע עד לאפריל 2009.

יש לכם שנה מהיום לאכול דברי אפייה בצקיים, משמינים וחוסמי עורקים עד שבץ ולהנות ממערכת עיכול סדירה ותקינה!

 

עכשיו, אחרי כל זה - אני רגועה :] 

שיהיה תחילת יום טוב, כבר 6 וחצי בבוקר אז אני הולכת לישון.

^_^

אמלי.

נכתב על ידי , 28/4/2008 05:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





469
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)