לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


זהו בלוג איפור ובו יוצגו העבודות שלי.

Avatarכינוי:  Elizabeth Winston

בת: 33

ICQ: 212215114 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

איפור אומנתי : ציורי עין, שחור מעשון :)


למטה

נכתב על ידי Elizabeth Winston , 3/10/2008 11:02  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט איפור חדש בישבילכם :)


 

 

 

 

 

שלום!

 

 

היי היי היי אני קצת שיכורהXD

חח למה? כי אני משתכרת מהר ושתיתי אחרי האוכל קצת בירה ואני כולי טרלהלהלהלהלהXD

טוב אז קיצר קמתי בבוקר במזג אוויר המושלם הזה ( מעונן ואוויר ממש קר) במחשבה שאני חייבת לעשות איפור..קיצר לקחתי תמצלמה של אמא שלי וניסיתי לעשות וידיאו ולא הצלי לי כי הוידיאו מקליט רק דקה ואין לי זין לחפש איך משנים את זה אז החלטתי למה שאני עושה טוב יותר..תמונות. ושינוי קטן מעכשיו...!!! מעכשיו..אני עושה את האיפור שלי על אחותי הביוטי היום עשיתי עליה תאיפור שלי ויוצא ממש טוב יש לה תווי פנים יותר יפות משלי!

 

זה מה שעשיתי עליה..בהתחלה עשיתי לה שחור מעושן ויפה לה רצח כי יש לה עיניים ירוקות ממש יפות..




 

אחרי זה עשיתיה לה ציור קטן ליד העין

 

וצבעתי אותו בצבעשל הסומק החלש שלה :)


מקדימה



והנה משו שעשיתי על עצמי היה אמור להיות כמו של קיילי מינוג אבל זה פשוט לא מתאים לי לעין אז אני אנסה בפעם אחת על אחותי.

 


 

הנה התמונה המקורית :

 


 

כמובן שזה פרו ואני לא אז חח אין מה להשות ביכללXD

וככה לחג החלטתי לשים לכם כמה מהעבודות איפור שראיתי בזמן האחרון וממש אהבתי :

 









 

שיהיה לכם חג שמח למרות שהוא ניגמר היום..ושנה מוצלחת והכל :) שנה טובה לכולםםםםםםם!!!3>

 

 

 

נכתב על ידי Elizabeth Winston , 1/10/2008 15:02  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,912
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElizabeth Winston אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elizabeth Winston ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)