לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בת: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

קיטורים


אני חוזרת לפעמים לבלוג, וקוראת אחורה בגאווה (הייתי מעניינת? שנונה? כתבתי יפה?) מהולה ברחמים עצמיים (אני כבר לא מעניינת. לא שנונה. לא כותבת).

 

לפעמים אני חוזרת רק כדי לבדוק בפינה השמאלית בת כמה אני.  

נכתב על ידי , 25/3/2013 23:59   בקטגוריות מיותרת, האישי הוא הפרטי... או משהו  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקטנה


1. בריאן מיי, הגיטריסט שופע השיער מלהקת קווין, מגיש בימים אלה את עבודת הדוקטורט שלו באסטרונומיה (כן כן, באסטרונומיה) באיחור של 36 שנים. אין ספק שזהו הסיפור האופטימי ביותר ששמעתי לאחרונה. לעולם לא מאוחר לשום דבר, בעצם.

 

2. אלי (שזיכתה אותי בכינוי המלבב "שירה נסיכת הכוח") הזמינה אותי להצטרף לפייסבוק. כצפוי, נשאבתי, אם כי ייתכן שלא לעוד זמן רב. קצת סותר את הנקודה הקודמת, אבל לא נורא.  

נכתב על ידי , 6/8/2007 16:09   בקטגוריות מיותרת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קבלת החלטות


אני גרועה בזה.

במיוחד כשיש לפסוק בין יותר מאלטרנטיבה אחת.

 

אז ככה, שהפעם באמת אשמח לעזרתכם:

 

מה עדיף?

1. משרה מלאה בתפקיד שסביר להניח שישעמם אותי אחרי זמן מה (לא בדיוק עולם התוכן שלי), אך במקום עבודה מסודר, הטבות וזכויות סוציאליות. האנשים גם נראים נחמדים.

2. דוקטורט בתחום שלי, באוניברסיטה מצויינת, אבל בשכר לימוד שערורייתי (על אף החזר כלשהו בצורת מלגה). האוניברסיטה בלונדון – משמע הוצאות נוספות (נסיעות, למשל. זה הרבה כסף פה).

 

גורמים שיש לקחת בחשבון:

א. הריון (מתישהו בשנה הקרובה. אמא, תרגיעי), ואח"כ – אימהות טובה כמעט (אולי יתאפשר לחזור לחצי משרה בעבודה)

ב. אבל מה עם הציפיות הגדולות ממני? הציפיות שלי מעצמי?

ג. קריירה אפשרית באקדמיה: עכשיו עוד יש סיכוי, לא?

ד. מצד שני, את רוצה? (yeah, but no, but yeah, but no, but)

ה. וחוץ מזה, עוד שלוש-ארבע שנים של לימודים? עד מתי את מתכוונת לחיות על חשבון הברון, פרזיטית?

ו. סטטוס (כן, זה משחק תפקיד. יום אחד, כשישאלו אותי שוב מה התואר שלי: Miss או Mrs, אוכל לענות: Dr  ).

נכתב על ידי , 18/5/2005 12:02   בקטגוריות האישי הוא הפרטי... או משהו, מיותרת  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
62,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולימפיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולימפיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)