לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים, היקום וכל השאר


פסיכואנליזה לעצבות

כינוי:  מונטויה

בן: 42

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

יחסי אהבה-שנאה


יש לי בעיה לכתוב פה. מכמה סיבות.
א. התחלתי לכתוב פה בעבר כדי לגשר על חוסר יכולת להתבטא רגשית. אני חושב שאין לי חוסר כזה כרגע.
ב. שמתי לב שאני כותב פה רק כשרע לי "בערך". כלומר, כשרע לי ממש אין לי כח לכתוב כלום. כשטוב לי, אין לי רצון לכתוב כלום. אז בעצם מי שקורא פה רואה מה קורה איתי כשרע לי בערך וזה לא באמת אני.
ג. התחלתי לקרוא את הבלוג מההתחלה. קודם, בגלל שזה קל - אין יותר מידי מלל. שנית כדי לראות מה נהיה איתי בשלוש שנים האחרונות. גיליתי בחור נחמד, מאוהב עד הראש, בעל חוסר בטחון מטורף (ולראיה שלוש נקודות בסוף, באמצע ובהתחלת כל משפט)
   אני חושב שאני מזמן לא אותו הבחור (לטוב ולרע).
ד. מביך אותי לראות דברים שכתבתי (זה לא עומד בסתירה למה שכתוב בג'. כי ככה).

אבל אני חוזר לכתוב פה. כי בא לי. כי יש לי חשק ממש עז לזה. כי אני מוצא את עצמי אומר יותר מידי "זה יכול להיות פוסט נהדר". כי חנוכה מחר.

נכתב על ידי מונטויה , 20/12/2008 15:58   בקטגוריות חזרה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונטויה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונטויה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)