לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Crazy Girls


החיים משוגעים..אז תהנו מהם! =) (גם כשיש משמרות קשות..)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אף לא מילה..במשך תקופה.


אף לא מילה
כי כשאיתך איני זקוקה עוד למילים
אף לא מילה
כי בחיבוק שלך אשמע את כל הסיפורים
תן לי כתף, אני אניח את ראשי ואתעטף
בשלוותך האינסופית
אף לא מילה בבקשה
אף לא מילה.

אף לא מילה
כי כשאיתך איני זקוקה עוד למילים
אף לא מילה
כי במבט שלך סודות הופכים גלויים
תן לי כתף, אני אניח את ראשי בשלוותך
אני אמצא את מקומי
אף לא מילה בבקשה
אף לא מילה.

ואם אני עצובה אל תשאל שאלות
לא תמיד יש תשובה והמילים בוגדניות
בין הדמעות נשק אותי ואל תרפה
כי במגע שלך, בנפשך אמצא מרפא.

 

 

פשוט אוהבת להרגיש את המגע שלו את הליטוף שלו את הנשיקות שלו

וזה עומד להסתיים.. :'(

 

עברתי הרבה החודשים האלה...כל הרגשות באו לי במכה אחת..קשה לי..אבל בע"ה אני יעבור גם את זה.

 

 

 

(בטח הרוב שמעו על הרצח בהוד השרון השאלה הגדולה היא למה?...........

אבל גם למה זה קורה למישהי שעובדת איתך שמגלה פעמיים במשמרת שהלכה לה המשפחה.. לפני שנה האב השנה כל משפחת פישר..עצוב פשוט עצוב, הלוויה כואבת -יהיו חזקים!!)

נכתב על ידי Only Meital , 31/10/2008 15:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MeiTaL ב-4/12/2009 23:19
 





Avatarכינוי:  Only Meital

בת: 35

ICQ: 347333716 



מצב רוח כרגע:


13,023
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOnly Meital אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Only Meital ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)