לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא צריכה שאנשים יבינו אותי. אני צריכה להבין את עצמי.

כינוי:  crazy cat

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

תחייה מחדש?


וואו.
קיבלתי עכשיו באימייל. כלומר לא יודעת אם עכשיו... לא בדקתי את האימייל שלי שבוע ... הודעה על מחיקת הבלוג!
נבהלתי לגמרי...
אומנם כבר מאז מאי מסתבר שלא כתבי בבלוג. (וכתוב במייל שלמעלה משנה, מה זה השקר הזה?)
אבל למחוק את הבלוג?
כל כך הרבה זמן שהיה לי אותו. ותקופות בחיים.....
אומנם לא עשיתי הרבה בחיים שלי, והבלוג הזה הוא די הוכחה לכמה אני משעממת

אבל למחוק?
זה כמו למחוק זכרון מהחיים שלי :(

ועבר המון המון גם מאז הפוסט האחרון. כמו.. צבא וכאלה.
לא יודעת אם אני באמת בקטע של לכתוב פה בעקביות.
אבל אני כן רוצה לרפרף פה לפעמים!
ואפילו לכתוב פוסטים כאן ושם......

זה נוח. וזה כיף.

בעע. אל תמחק בלוג יקר שלי :(
זה זכרון טוב לאיזו ילדה מפגרת הייתי פעם ^^ (ועודני.. אולי פשוט קצת אחרת..)
נכתב על ידי crazy cat , 5/12/2008 17:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,299
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcrazy cat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על crazy cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)