לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאט לאט

כינוי: 

בת: 37

ICQ: 168587575 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

פרויקט 4 דברים.


(נו, משעמם לי ואני עייפה ומנסה לא לישון.)

 

ארבעה דברים שאינכם יודעים עלי:   

1. יש לי 25 בקבוקי לק על המדף.

2. עשיתי אתמול קרחת בפעם ה3.

3. ההורים שלי מעולם לא היו נשואים. (אחד לשני. ואת זה אנשים ספורים יודעים פה אז זה נחשב.)

4. בתור ילדה קטנה היתה לי אהבה מוזרה ולא מוסברת לחנויות נעליים.

 

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי:

1. הקלדה.

2. מורה פרטית לפלמנקו. (עלק)

והם ממש בגדר מקצוע, אבל ניחא.

 

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

1. עשרה דברים שאני שונאת אצלך. (נו, כן.)

2. מרכז הבמה. (למרות שזה גורם לי להכנס לדיכאון מכמה שאני עילגת.)

3. פאקינג אמאל/אבודות והוזות. (לא יודעת לאיזה מהם יש לי סיבולת גבוהה יותר.)

4.האסונות של נינה? (בשביל איילת זורר, כמובן)

בטוח שזו רשימה לוקה בחסר ושנובעת מהזכרון המטושטש שלי לגבי הסרטים שאני אוהבת.

 

ארבעה מקומות בהם גרתי: 

1. ת"א

2. פתח תקווה

3. שוב ת"א

4. נתניה נחשב אם זה היה למשך חודש וחצי בגלל הצבא? P:

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהבת:

1. תהילה

2. שבתות וחגים

3. שולחן לחמישה

4. ישנן בנות

(וגילמור, וחברים, ואלי מקביל, והאו סי, ובטיפול... מלא.)

 

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

1. ספרד (מדהים, כיף אדיר.)

2. הולנד

3. איטליה (פעמיים)

4. גרמניה (זה לא היה כ"כ חופשה אבל היה השבוע הכי כיפי בעולם.)

 

ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

1. ישרא

2. וואלה (הום פייג' +מייל.)

3. דיביאנט ארט (נראה לי שכל יום.)

4. הבמה (לא סטייג', אבל גם סטייג'...)

 

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

1. גלידה.

2. שניצל של סבתא (ובכלל אוכל שלה.)

3. אוכל סיני.

4. חלק מהדברים המוזרים שיש ללירון בבית. :)

(וחוץ מזה יש כל מני דברים תקופתיים כמו טחינה+דבש למשל שמככב לאחרונה.)

 

ארבעה מקומות שהייתי מעדיפה להיות בהם עכשיו: 

1. המיטה שלי. (אני עייפה.)

2. הסטודיו (מתגעגעת!)

זהו. אני חושבת.

 

ארבעה קורבנות שלדעתי יענו על השאלות הללו:  

אני לא בטוחה מי בכלל קורא פה אז אני מתקשה לענות.

 

נכתב על ידי , 1/7/2006 18:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,943
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTigerlily אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tigerlily ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)