לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My spiritual serenity


Love me, in the flesh, don't wait 'till death to sing my praise.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 231728035 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

חתונה, חלומות וכאלה...


הייתי בחתונה,

חתונה ראשונה שאני הולכת אליה (כזאת שאני גם מודעת אליה, כי פעם אחרונה שהייתי בחתונה זה היה כשהייתי בת 5 או משהו).

שני חברים שלי התחתנו, והיה מאוד יפה וממש התרגשתי בשבילם, הרגשתי גם אולי קצת נחותה שם בהשוואה לשאר הבנות,

כולן באו בשמלות, ורק אני כמו מעפנה בג'ינס חחח, אבל לא נורא לפחות על עקבים (:

אויי ואיזו שמלה יפה היתה לכלה, זה מדהים!

אוי וכמה שתיתי שם... עוד לפני החופה שתיתי 5 בירות, אחרי החופה כבר הפסקתי לספור חחח

אבל היה מגניב לגמרי, שירבו כאלה חתונות (:

 

ובתקופה האחרונה יש לי חלומות הזויים,בעלי שני נושאים.

אני חולמת הרבה חלומות שאני נוסעת לקמפינג עם אנשים אקראיים שאני מכירה,

ומאז החתונה היו לי שני חלומות שאני ועוד בחור אחד שאני מכירה שגם היה בחתונה, התחתנו, והיום בלילה חלמתי כביכול את

המשך החלום של אחרי החתונה, ובחלום חשבתי לעצמי: "כל כך מהר התחתנתי, עכשיו אני צריכה להתרגל לשם משפחה אחר,

ובכלל איך זה יתכן שתוך זמן כה קצת הוא הרגיש שאני האחת בשבילו והוא הציע לי? ואיך אני הסכמתי? באמת הוא האחד

שיעשה לי טוב?"

אחרי המחשבות האלו, בחלום כמובן... הוא חיבק אותי ונישק אותי, במצח במן אהבה אבהית כזאת ואיכשהו הרגשתי מאוד נינוחה

עם המצב, וישר הרגשתי טוב, והבנתי שכן זה הגבר שלי ושהוא יעשה לי טוב ויתן לי חיים בטוחים.

 

האמת שחלומות האלו מאוד מעצבנים אותי, גם ההם על הקמפינג.

בדרך כלל אני לא זוכרת חלומות, אבל חלומות שאני כן זוכרת הם בעלי תוכן מיני כלשהו, גם אם קל ביותר, תמיד בחולומות

האלו יש לי בן זוג כלשהו, או מישהו שקורה בינינו משהו, גם אם זה רק נשיקה.. וזה מעצבן!

אני רווקה כבר אפשר להגיד 3 שנים, אמנם יצאתי עם כמה בחורים פה ושם אבל אי אפשר לקרוא לזה באמת מערכת יחסים.

ונמאס לי להיות לבד, אבל כל בחור שאני מכירה משום מה לא רוצה אותי, או שרק רוצה לזיין אותי וזה מאוד מעליב.

אתמול בכלל התקשר אלי הבן אדם האחרון שיצאתי איתו, וששלחתי אותו לקיבינימט אחרי שהוא דיבר אלי כמו איזה לא יודעת

מה, הייתי בשוק שהוא התקשר, וגם לא הייתי מפוקסת יותר מידי כי ישנתי, אבל איזה שעה וחצי אחרי... שלחתי לו הודעה

שלא יתקשר אלי יותר.

כולם שמוקים ואני לבד... הו וול...

ואני יודעת שיש גם בחורים טובים בחוץ, באמת אבל אני פשוט לא נמשכת אליהם, פיזית.

לא שהבן אדם צריך להיות חתיך עולם, ממש לא, אבל לפחות שיהיה בו משהו גברי, שלא יהיה ילד.

ורוב הבחורים שניגשים אלי, או שהם זקנים או שהם פשוט יצורים, ולא מושכים בעליל.

ואלא שדווקא כן מושכים, הם ילדים או זיינים.

כבר התייאשתי מגברים.

 

נכתב על ידי , 6/10/2012 22:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

32,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValeriya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Valeriya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)