לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My spiritual serenity


Love me, in the flesh, don't wait 'till death to sing my praise.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 231728035 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

כמה בן אדם פשוט אני


אפילו לא שמתי לב ושני חלומות קטנים שלי התגשמו.

בערך מאז שנחשפתי לאתר מטאליסט לפני שנים חלמתי לצלם הופעות לאתר הזה, או אתר אחר כלשהו.

והיום זה בהחלט מה שאני עושה, אני מצלמת הופעות עבור האתר OVMETAL.

אמנם לא משלמים לי על זה, אבל אני עושה את זה באהבה, ממילא כל הופעה שהייתי הולכת אליה והייתי משלמת על כרטיס,

הייתי מצלמת אותה סתם לכיף שלי ואילו עכשיו אני נכנסת בחינם (שלגבי זה הדעה שלי קצת חלוקה, מצד אחד נוח לי לחסוך

בכספי אבל מצד שני אני לא בדיוק תומכת ככה בלהקות), מצלמת את הלהקות ומקבלת יותר חשיפה וניסיון ואני אוהבת את זה.

 

חלום שני, אולי קצת אבסורדי...

אבל בצבא, כשהגעתי לקורס מטאורולוגיה חלמתי לעבוד בבן גוריון בתחום, יותר מאוחר במהלך השירות שלי וויתרתי על הרעיון

ובכלל לא חשבתי שאמשיך עם זה לאזרחות גם, אפילו האמנתי שזה בלתי אפשרי מבחינתי לעבוד בתחום אלא אם כן הייתי

יוצאת לקצונה מטאורולוגית, או שפשוט הייתי תותחית על בזה עם הרבה פרוטקציות וקשרים, או עם תואר בגאוגרפיה או

גאופיזיקה או מדעי האטמוספירה או כל דבר אחר הקשור לתחום.

אבל בגדול תמיד חשבתי לעצמי בראש מן חלומות קטנים שאם אני כן מתישהו אעבוד בתחום אז בשדות תעופה ולא בטלויזיה

לצורך העניין, כמובן שגם היה את השירות המטאורולוגי הישראלי אבל לשם כבר לוקחים עם תואר בלבד.

והדברים פשוט התגלגלו מעצמם, ימים ספורים לפני השחרור כבר בניתי תוכניות לטוס ולטייל קצת, לעבוד באיזו עבודה מועדפת

ובגדול להיות חיילת משוחררת שעושה מה שבראש שלה ובוא זמנית אבודה מבחינת קריירה.

ולגמרי במקרה התקשרו אלי מחברה בשם אנווירומנג'ר והציעו לי כביכול לעבוד בנתב"ג, אבל יחד עם זאת היה גם קאץ'.

רשות שדות התעופה פתחו במכרז אשר עליו מתמודדות 2 חברות, אנווירומנג'ר ומטאו-טק.

החברה שתנצח במכרז, המטאורולוגים שלה ילכו לעבוד בשדות התעופה בארץ.

אני כמובן התרגשתי, לא חשבתי פעמיים והסכמתי... כביכול חתמתי טופס התחייבות אצל אנווירומנג'ר (לא חוזה עבודה),

והם אמרו לי שאם הם זוכים במכרז אז אני אתחיל לעבוד באוקטובר, ואם הם לא זוכים אז אני רשאית לעשות כל העולה על

רוחי, ובהמשך התקשרו אלי גם ממטאו-טק והציעו לי עבודה מיידית בכל שדה תעופה שאני אבחר, כמובן שהעדיפות שלי היא

נתב"ג, יותר טוב שיהיה רשום לי בקורות חיים שדה תעופה בינלאומי מאשר פנים ארצי.

בכל מקרה שבועיים ישבתי בשקט מבולבלת ולא ידעתי מה לעשות או מה לבחור, מצד אחד מטאו-טק, שהיא חברה וותיקה ומנוסה

ומוכרת ומצד שני אנווירומנג'ר שמציעים מחיר יותר זול לרשות שדות התעופה, מצד אחד אני חושבת שרשות שדות התעופה

בכל זאת יעדיפו לעבוד עם חברה שהם עובדים איתה כבר שנים וחברה שהם מכירים ויכולים לסמוך עליהם, ומצד שני אולי

מחפשים משהו יותר זול, בסופו של דבר המפקד שלי נחלץ לעזרתי משום מקום, יותר נכון מי שהיה המפקד שלי בצבא, הוא

פשפש קצת מתחת לשטח וגילה כמה פרטים מאוד מעניינים, שאנווירומנג'ר דבר ראשון שיקרו לי, היות והם הבטיחו לי שבמידה

והם זוכים במכרז, אז העבודה תתחיל באוקטובר כשבפועל חברת מטאו-טק חתומה עם רשות שדות התעופה עד פברואר מה

שאומר שגם אם בתאוריה אנווירומנג'ר היו זוכים, הם לא היו מתחילים לעבוד לפני פברואר.

וגם הוא יותר סידר לי את הראש בקטע שמטאו-טק היא סך הכל חברה מאוד גדולה וותיקה ולא תתן לאיזו חברה קטנה כמו

אנווירומנג'ר לקחת את מקומה.

מאוחר יותר כשכבר הלכתי לחתום חוזה עם מטאו-טק, התבררו לי עוד דברים לדוגמא שאנווירומנג'ר עכשיו במשפט פלילי על

הגבלים עסקיים עם עוד חברה נוספת בשם מר.

סך הכל אני מאמינה שעשיתי בחירה נכונה, ואתמול היה היום הראשון בעבודה בנתב"ג בתור צופה מטאורולוגית תעופתית.

 

אני לא יודעת אם זה מזל, או אומץ... העובדה שהיו לי מספיק כוחות לא להרים ידיים, וללכת על הדברים שחששתי מהם,

ככה התגשמו לי שני חלומות קטנים, שני חלומות קטנים שהצלחתי להגשים, אולי גם לא הענקתי להם כזו משמעות עד היום

כי לא באמת חשבתי על זה, אבל עכשיו כשחשבתי על זה... זה גדול! זה ענק! זה מקסים! זה מטורף!

מי היה מאמין? כשרק חלמתי על שני הדברים הקטנים האלו אז בחיים לא האמנתי שזה באמת יתגשם, שזה באמת ישתלם.

והנה, אני מצלמת הופעות, ועובדת באחת החברות המטאורולוגיה הכי גדולות בארץ (אם לא הכי גדולה חוץ מהשירות

המטאורולוגי הישראלי).

 

ואני כל כך לא לוקחת את הדברים האלו כמובן מאליו,

זה עושה לי טוב בלב להבין שהשגתי דברים שבאמת רציתי לעשות, ולא האמנתי אפילו.

אני מרגישה מצויין לגבי החיים שלי עכשיו, אני אוהבת את החיים... אם יש משהו שמפריע לי זה אולי כל הפן הרומנטי,

אבל אני מאמינה שגם זה יסתדר מתישהו, מתישהו אני אפגוש מישהו שבאמת יהיה שווה את המאמץ.

 

נכתב על ידי , 16/9/2012 21:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

32,153
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValeriya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Valeriya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)