לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  *

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2007

כשקר לי


אנשים

אני לא אוהבת אנשים

גם הגורם לכל הבעיות בעולם

אנשים רגשות ואגו

3 דברים שלא באמת צריך

 

אני לא מרגישה שום דבר

חוץ מהרצון לפגוע בעצמי

להמחק מהעולם

אני מרגישה שאני גורמת עול לאנשים

כ"כ מיותר

להעלם

וגם ככה אף אחד לא יחפש אותי

אז מה זה משנה?

 

כל האנשים שפעם אהבתי נעלמו

אין לי יותר את החברים הטובים

כולם הפכו לאנשים

אנשים שאני מכירה אבל לא יותר מזה

 

אין עם מי לדבר באמת

אין שום סיבה טובה לחיות

 

אני רק רוצה לגמור את הבצפר

לנסוע לחו"ל ולא לחזור

למצוא חיים חדשים

עד כמה שזה אפשרי

 

לבד.

 

רק עוד אחת

עוד אחת בעולם.

 



 

נכתב על ידי * , 17/3/2007 23:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)