לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ILOVEU

נושאים המעניינים אותי: מערכות הפעלה, מוזיקה, אופני הרים, המשפחה שלי וכל כיף אחר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

נאום פרידה מסנסקום


בממ"ד ישבתי וזכרון לסנסקום כתבתי,

כשהגעתי לסנסקום
הייתי צירולניק,
רווק עם אופניים
בינתיים נהייתי קציר
נשוי + שניים

בסנסקום למדתי דברים לחיים
למשל, איך עובדים לפי ערכים
או בשביל מה צריך תכנית עבודה
וגם בניית מפל למכונת כביסה

כמה פעמים שמעתי
המחשב שלי עגלה
תשדרג לי ל XP
תגדיל לי את התיבה

כך עברו להם שנים
בחברה של שינויים
בה עובדים לפי שעה
כי צריך פה בקרה

אהבתי לעבוד פה
וגם את הארועים בחוף
אז בהצלחה לכולם
והגיע הזמן לעשות לוג אוף.
נכתב על ידי , 27/10/2005 23:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 53

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkikapu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kikapu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)