לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני בסדר. זאת הרצפה עקומה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006


 

 

איך מסבירים לו שבחדר שלך יש את השמיכת פוך שאת רגילה ללכת לישון איתה ויש לך שם את הדברים הקטנים והשטותיים שלך שעשית וקיבלת מחברים ואת הבובות שלך שאת שמה אותן למעלה שעושים אותו כל כך שלך.

ואיך את מסבירה שבא לך להפגש בשבתות עם חברים שלא ראית כל  השבוע ובגלל שהוא התעקש לגור בשכונה הכי מרוחקת מהבית שלכם את צריכה לוותר על  לילות שישי עם חברים.

 

יש לי שכן מקסים בן אחת עשרה שאבא שלו עבר לגור עם המאהבת שלו ועם הבנות שלה. ולמרות שהוא צוחק על כל המצב אני מרגישה שמבפנים כואב לו על אבא שכבר לא רוצה איתו קשר. אני יודעת שבניגוד  אליו  אבא שלי מאוד רוצה להיות איתנו בקשר אבל אין לי כוחות להשתתף במשחק שלו על המשפחה העלק מושלמת כמו בספרים שהוא בנה. מרגע שאני נכנסת לשם אני לא מרגישה חמימות של בית. המתקתקות של אישתו שמכסה את את הפנים שלה בשכבות של צבע ומבשלת מאכלים גרנדיאוזים לא עובדת עלי.

 

לאבא שלי יש ארבע אחיות עם משפחות מושלמות וגם אבא שלי מנסה לכסות על הפדיחה וליצור משפחה מושלמת משלו. בתור ילדה קטנה הם היו בעיני הדוגמא לחיים נכונים. סבתא שלי תמיד טרחה  לציין בפני את ההישגים המרשימים של כל נכד שהיו עושים לי צביטה בלב. אז גם אני משתתפת במשחק המשפחה המושלמת מה לעשות זה מה שרוצים שאני אראה.

 

 

ולחשוב שכשהייתי קטנה כל כך חיכיתי לחגים.

נכתב על ידי איזי =) , 6/10/2006 01:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  איזי =)

בת: 35




2,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיזי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איזי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)