לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גאדמט

בחור צעיר מול העולם

כינוי: 

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

חזרתי?!


לא ברור

לא כתבתי כאן שנתיים

שנתיים!!!!!

 

בכל מקרה, אני סטודנט, סיימתי שנה ב' מתוך 4

אני בן 24 ואוהב טיולים ארוכים לאור שקיעהההה

סתם...

 

אני עובד במקום מגעיל בשביל שכר מינימום

צריך למצוא עבודהההה

 

מחפש אהבה

זה נשמע תמים כשכתבתי את זה פה בגיל 18 בערך וזה עדיין נשמע תמים

 

אני נמצא בשלב בחיים שלי שיש לי מכרים, יש לי חברים, יש לי מטרה ויש לי עבודה אבל העבודה גרוע והיום- יום דיי יבשושי ורוב האנרגיות שלי מושקעות בשביל המטרות שלי שאתחיל לראות אותן בעוד 3 שנים בערך אם יהיה לי מזל: כשאסיים את הלימודים ואנסה להתפרנס מהמקצוע ה"מכניס" שלי: אמנות.

 

מה שאני מנסה להגיד זה שלמרות שיש לי חברים ואנשים בחיי, אני דיי מרגיש לבד, לא לבד פיזית וגם לא לבד כמו בדידות אלא לבד מול עולם דיי מנוכר ודיי אכזרי ואני לא כל כך יודע מה המקום שלי בו. אני גר עם שותפה בדירה במרכז ת"א, בלי סלון ובלי מזגן, יושב עם בוקסר בחדר, כי חם ושואל את עצמי: "מה לכל הרוחות אתה עושה עם החיים שלך?" ויותר חשוב: "מה לכל הרוחות יקרה איתך?! יחתיכת....גאדמט"

 

נכתב על ידי , 20/7/2012 01:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לּYARDEN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ּYARDEN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)