לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בולבולטור (ע"ר)!


זיוני שכל, שריטות ואני לא שם זין!

כינוי:  Fantasy

בן: 36

ICQ: 173261186 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

אמרתי טוב, נחפור


באמת שלא יודע למה אני כותב, אולי סתם כי יש לי לפעמים את החשק הזה לכתוב, להוציא דף ועט ופשוט לכתוב.
אבל בגלל שאין לי כוח להוציא דף, וללכת לחפש עט אז אמרתי לעצמי, יאלה נכתוב בבלוג (וגם כי פה אפשר לפרסם תמונות). :")

אבל מה אפשר לכתוב?! אולי על עצמי? אבל את מי זה מעניין באמת? אבל למי באמת אכפת? P:

השתנתי.
כשחושבים על זה, אולי תמיד הייתי כזה, ורק עכשיו נפתחתי.
אתה מבין איך החיים חשובים, אתה מבין שכל יום יכול להיות האחרון. וכל מה שצריך זה להנות!
ותאמינו לי, אני נהנהההה!!!! חחח
מסיבות, בנות, עוקץ את המערכת הצבאית, יציאות, חברים, צחוקים, משפחה ועוד...

היה לי את החשק לכתוב, אבל לא את המוזה לזה, בכל מקרה אני יפסיק לחפור עכשיו, אבל לא לפני שאני יתלהב בקעקוע החדש שלי:

we are who we choose to be



bye bye




נכתב על ידי Fantasy , 1/11/2008 11:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFantasy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fantasy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)