לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי שחור זה מרזה!!



כינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

עבר הרבה זמן...


היוש,

רק בהתקפי דיכאון אני נזכרת בישראבלוג...

לא זה לא אמור להגיד שום דבר... פשוט מרגיש לי נוח לברוח לכאן...

עבר המון זמן מהפוסט האחרון.. הוא היה לפני 3 וחצי שנים איך הזמן טס שנהנים...

אין לי הרבה מה להגיד.. פשוט לפעמים צריך לפרוק למישהו ואני מרגישה שכרגע אין לי למי...

כל כך הרבה צרות.. עם השנים הצרות גודלות..

יש שיגידו את בת 23 כל החיים עוד לפנייך..

וזה נכון.. אבל עברתי גם כבר 23 שנים לא פשוטות..

לא אומרת שתמיד היה רע.

היה גם טוב..

פשוט לא מבינה איך הגעתי למצב שאני נמצאת בו היום...

זהו, אני אלך לישון ואקום בבוקר כמו חדשה.

לילה טוב.

נכתב על ידי , 9/7/2015 22:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,742
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*מיכל*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*מיכל*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)