לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  שַחַרור

בת: 35

ICQ: 242347143 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2011


כתבתי ביום רביעי קטע על זקנה. על מישהי שרק רוצה להיות זקנה כדי שהכל יהיה מאחוריה והיא תוכל לשבת בשקט מבלי שאחרים יצפו ממנה לעשות דברים ולהשיג דברים. האינטרנט שלי לא עבד אז לא העלתי אותו ועכשיו אני כבר לא בטוחה אם אני אעלה. 

 

אני לא יודעת למה אני חושבת כל כך הרבה על זקנה. (כ"כ הרבה יחסית לזה שאני בת 21 ולא מזדקנת בקצב מטורף או משהו כזה). אולי מצפייה בהורים שלי שבשנים האחרונות הולכים ומראים יותר ויותר סימנים של זקנה. אולי כי אני אני מרגישה במעין תקופת מעבר ושאני מרגישה שאני בעיקר מחכה לדברים. 

מצד אחד אני כמו הבחורה בקטע שכתבתי, אני רוצה לדעת שהדברים באמת מסתדרים איכשהו, שבין השאר דברים טובים קורים לי וגם את הרעים אני עוברת. אבל, שלא כמוה, לא הייתי רוצה להריץ אותם כדי להגיע לגיל 60, אולי רק קצת להריץ את החודש, חודשיים הקרובים. 

 

עשיתי כמה בחירות לא כל כך מוצלחת אני חושבת בזמן האחרון, מהירות מדי. ולכן כמיטב המסורת, אני חושבת שהגיע הזמן לחזור יותר לשקול דברים. היאח לרשימות בעד ונגד. 

 

נדלג על הקטע בו יצאתי עם עוד בחור שזה לא כל כך הלך. נשאיר את התהיות ללמה ואיך אני מצליחה להרחיק אותם ממני ליום אחר. 

 

ונחזור לזקנה. אז היום לחצתי זרת שנגור ביחד כשנהיה זקנות והבעלים שלנו ימותו. וזה באמת גרם לי להרגיש יותר טוב.

(זה גם תקף אם לא יהיה לי בעל ואחרי ששלך ימות, נכון ?)

נכתב על ידי שַחַרור , 1/1/2011 01:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשַחַרור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שַחַרור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)