לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Green FAiry Tales


hello, i'm the green fairy


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

60 דברים טובים, 60 דברים רעים


 

 

 

דברים שעושים לי טוב:

שאני מקבלת את מה שאני רוצה

שוקולד

אוכל

טיפוח ואיפור

אמבטיה טובה עם ריחות נעימים

ללכת למסעדות

שמפנקים אותי כמו נסיכה

להרגיש יפה

לקבל הרבה הודעות ואסמסים בבת אחת

להרגיש נאהבת

לרקוד

לאהוב

שמחמיאים לי

לקבל תצומת לב ולהרגיש במרכז העיניינים

להרגיש שאוהבים אותי

הצבע סגול

שמביאים לי פרח או משהו קטן וחמוד סתם ככה בלי סיבה

לקבל מכתב יפה באמייל או בדואר

לעשות שופינג

לישון המון

לשיר מדי פעם

לצחוק

לעשות טיפול יופי

להרגיש יותר טובה\יפה מאחרים

לצחצח שיניים

לטפח את השיער ושהוא מריח טוב

להכין כל מני תכשיטים מחרוזים

לקום בבוקר ולראות שכמעט כל החצ'קונים שהיו אתמול נעלמו

לקבל ציון גבוה במבחן (בעיקר שחשבתי שהלך לי לא משהו) 

לקבל מתנות

לצייר

לחשוב שהלך לך חרא במשהו ופתאום לראות שיצא בדיוק ההפך

קולה

לרכב על סוסים

להחליק על הקרח

לקרוא ספרים

להריח פתאום ריחות ישנים אך מוכרים

לעשות מה שבאלי ומה שאני רוצה בלי שיגידו לי מה לעשות

ללכת לבריכה

לברוח

לעשות 3 איכותי ומספק (המבין יבין)

לקבל ציון טוב והערכה טובה

לשמוע מוזיקה טובה ונוסטלגית

(ומוזיקה בכלל)

להיות בים

שלג

שיש מזג אויר נעים וחמים

קיץ

אלכוהול (אלא אם כם שותים יותר מדי ואז זה עובר לרשימה השנייה)

לקבל ברכות חמודות

שמגיע החופש הגדול

לגרום למישהו לצחוק (לדעת להצחיק)

שמתחילים איתי

שאנשים זרים אומרים לי שאני יפה ושמחמיאים לי ברחוב

סתם לא לעשות כלום

לטייל במקומות חדשים

לטוס לחו"ל ולהתפנק

להיות בחברת אנשים שאוהבים אותי

לנסות דברים חדשים

להיות ספונטנית והרפתקנית

שמבינים אותי כמו שצריך

לשכב בשמש ולהירגע

 





 

 

דברים שעושים לי רע:

שלא מבינים אותי

להרגיש "אאוטסיידר"

להרגיש שאתה במקום מסויים ובחברת אנשים מסויימים רק בגלל מישו אחר ולא בזכות עצמך

שצועקים עליי

שכועסים עליי

שמקללים אותי

שמאכזבים אותי

שגורמים לי להרגיש רעה ומכוערת

שקוראים לי "חברה של" או כינוי אחר ולא מתייחסים אלי באופן אישי בזכות עצמי

לאכול דברים מגעילים מחוסר ברירה(שאין משהו אחר)

שאין לי מה ללבוש

לאכול בטעות משהו מקולקל

לריב

שיש מזג אויר קודר וחרא

לצאת החוצה ושפתאום מתחיל לרדת עלייך גשם

שקר נורא

להתעצבן!

שהשיער לא מסתדר ונאה זוועה

לגלות שכמעט לא נשאר לך כסף בארנק

להרגיש ענייה

להרגיש פרה שמנה

להרגיש שאתה לא עושה כלום ואתה סתם מבזבז את הזמן

שאני לא מצליחה במשהו שממש השקעתי בו

להיפגע

שמרמים אותי

שמשפילים אותי

שמרביצים לי (גם אם זה בצחוק)

שמספרים עלי (בטעות או בכוונה) משהו מביך

שיש לי בחילה

ללכת לשירותים ולגלות אחר כך שנגמר הנייר טואלט (או שנשארו איזה 2 ריבועים ולנסות להיסתדר איתם..חח)

שכואבת לי הבטן

שמשהו נשבר לי (בעיקר אם זה משהו יקר)

לאבד דברים (בעיקר ארנקים ותיקים)

שהמחשב מתקלקל או ממש איטי פתאום

שפתאום יש לי פיפי רצחני בציבור ואין לי איפה להשתין

להפסיק לרקוד

לגלות שמשהו שישב עליי יפה פתאום קטן עלי או נראה עלי מכוער

להרגיש שעירה

לא להתקבל למשהו שמששמ רציתי

להרגיש לוזרית

לגלות שאתה טעית ושהשני צדק

להפסיד בהתערבות

שמתייחסים אלי כאילו אני ילדה קטנה

להרגיש פחות טובה מאחרים

לריב עם אנשים שקרובים לי

להרגיש שמדברים איתי רק כי רוצים ממני משהו!

שמבטיחים לי משהו ובסוף לא יוצא

שמשקרים לי!!!

שיש לי בבוקר צינון וכל האף שלי נהיה אדום

לישון קצת ולקום עייפה

לנסות לישון ולא להצליח להרדם

להקיא

להרגיש מוזנחת

חצ'קונים

שהאף שלי מתקלף

לקנא

להרגיש מסריחה

מחזור

מבחנים (בעיקר בגרויות)

להרגיש לא נאהבת.

 



 

 

 

הסוף.............

 

נכתב על ידי *~Green FAiry ~* , 27/5/2008 01:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  *~Green FAiry ~*

בת: 34

ICQ: 196435214 

תמונה




1,768
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~Green FAiry ~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~Green FAiry ~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)