לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Electric Guitar


הבלוג של מעין - Music Girl


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

נשברת ומתאחה. וחוזר חלילה.


אני רוצה לעוף. לעוף בשמיים, רחוק. לעוף מכאן.

רוצה לשמוע מנגינה שתקסים אותי כ"כ שאני אבכה ואצחק. שאני ארגיש מטורפת להפליא. שכל עץ יראה לי ירוק יותר וכל ספסל ציורי יותר. שהטיפות יכו בי חזק יותר.

אני רוצה להרגיש.

להתאהב עד כאב, להתרגש עד רעד, לחלום וגם להגשים.

 

נמאס לי מההרגשה האנמית הזו, הריקה. נמאס לי להרגיש כמו גוף שמתהלך לו סתם ועושה דברים סתם וכלום לא משפיע עליו והוא לא משפיע על כלום.

זו לא אני. זו לא האני שהכרתי פעם.

מישהו הרס אותי, ואני לא מצליחה לשים את האצבע על מי ומתי.

זו כנראה בטח רק אשמתי.

פיתחתי מגנים מבטון ופלדה, שאפילו אני כבר לא מצליחה להשתחרר מהם.

 

אני צריכה להכיר. זה דחף בלתי נשלט שיש לי. אני תמיד בחיפושים.

אני חייבת להכיר את האנשים שישברו את חומות הבטון שלי. שיגעו בי. שירגשו אותי. שיעבירו לי צמרמורות בעור ופרפרים בבטן.

שאני ארצה לעוף איתם, יד ביד.

רחוק.

רחוק מכל הכלום הזה.



מעין.

נכתב על ידי Rockiller , 11/3/2011 17:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Disturbed~ ב-11/3/2011 20:36



Avatarכינוי:  Rockiller

בת: 32

MSN: 

תמונה




42,284
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRockiller אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rockiller ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)