לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me Myself And I


אולה עם פיצול אישיות=]

כינוי:  אולה=]

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

Happy New Year[=


והנה חולפה לה עוד שנה D:

שנה מלאת הרפתקאות P=

ואני? אני חזרתי להיות אולגה D:

[מי שלא הבין שיפנה אליי אישית אני אסביר לו P: ~מוחעחעחעחע~]

©®o«»¿Ø˚Ωωζγβα䆇‰•…‼™№ℓ←↑→∫↔↓↕∆♂☺☼♠♣♥♦♪♫♀

אז הנה כמה דברים שקרו לי:

נולד לי בן דוד D: [ובדיוק ביום ההולדת של בריטני ספירס שזה..אמ..די הפחיד אותי למען האמת!]

קנינו תנור D: [ואפיתי המון-המון עוגיישנס]

קניתי מגפיים P: [נשאר לי רק חצאית O= (בין המיני לברך^^)]

סבתא בפעם הראשונה בחיים שלה אמרה שהיא מסכימה לבוא לארץ O= [אבל לזמן קצר מאוד]

יום הולדת לאבא D:

יום הולדת לגלעד P:

ולשניהם=>[הייתי חייבת לשים את זה, זה כ"כ כחול ונוצץ ^^]

נתקעתי ב-4 יח' במתמטיקה =[

אני מתגעגעת =>

אני אוכלת יותר מידי S:[אממ..רק אל תגידו לי שזה נורמלי שכל חצי שעה אני הולכת לאכול ארוחה שלמה!ובאמצע ב-5 דק' מנוחה אני אוכלת שוקולד!]

לבשתי בפעם הראשונה חצאית O: [בלי להתחשב למסיבת סיום כשהכריחו אותנו :'( וזה עוד היה מיני!!! O: חעחע בצבע וורוד D: של ענבלולו, אבל אם לא היא, מה הייתי עושה?!?!?!=>תודה על הכלללל^^]

לא נתנו לי לצאת במשך 3 חודשים בימי שישי |: כי חזרתי פעם אחת ב-5 בבוקר!

וכל חופש חנוכה ישבתי בבית חולה S= .

אממ..הגעתי למסקנה סופית, והפעם בלי שום תקוות באמצע - לא אתקרב אליהם יותר! זהו! העם הזה כבר שנים שלא מכניס אותי אליו! רק נראים מבחוץ חמודים ונחמדים, אך עמוק-עמוק בפנים הם מסתכלים לכיוונים אסורים ויפים ומושלמים בעיניהם וזהו הדבר המעניין אותם מכל אחר!

 

אז שתהיה לכם שנה טובה ונחמדוליק, ותאכלו הרבה תותים כי עוד מעט מתחילה עונת הרבייה הסוערת שלהם!

 

ואני אסיים בזאת להיום =]

אין לי ממש מה לספר לכם, חוץ מזה שאני מאוד אוהבת אתכם P: חעחעחע

להת' מג'. יפית [חחחחחחחחחחחחחחחח אין לי מושג מה עובר עליי]

בהבי P:

נכתב על ידי אולה=] , 3/1/2007 16:35  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של glutenfree ב-7/5/2007 15:39
 





2,988
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאולה=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אולה=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)