לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאכותב(ת)


אין לי ארץ אחרת מלבד האדמה החרוכה שאני מריחה בכל מקום שאליו אני הולכת לבלי שוב, ושוב אני רוצה לשכוח את האימה לשכוח, אף סתום, די לי בחושים רגישים, רוצה לפעול לעשות לנוע לחיות, טוב לי כשאולי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

ציפור



אתמול בלילה חלמתי חלום, את רובו אני לא זוכרת, רק את הסוף...

 

בחלום היתה ציפור שמאוד אהבתי והיא אהבה אותי, ציפור קטנה כזאת, צהובה, עם ספייקים חומים מצחיקים כאלה, שלפעמים נעלמו... הייתי אמורה לקחת את הציפור ממקום רחוק אלי, גם היא רצתה לבוא.

***

 באיזשהו שלב בנסיעת הרכבת החשש לגורלה של הציפור הפך לבלתי נסבל, ידעתי שאי אפשר להחזיק ציפור בתוך תיק ולמרות שפחדתי להוציא אותה משם בתוך הרכבת לא יכולתי שלא...

הוצאתי אותה, היא הייתה סגורה בתוך נרתיק של משקפיים, כזה עם הרבה חורים לאוויר, המון חרא נשפך עלי משם והציפור הייתה רעבה ואמללה, ניסיתי להאכיל אותה, חשבתי לשחרר אותה בתוך הקרון אבל האישה שישבה ליידי והייתה מאוד נחמדה עד אותו השלב צעקה עלי שהציפור חירבנה גם עליה...

 

תוך כדי ויכוח התעוררתי, כל היום התגעגעתי לציפור הזאת, כל היום חשבתי על זה שאין לי מקום להחזיק ציפור

 
נכתב על ידי זרת , 20/12/2008 14:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  זרת

בת: 45




2,266
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)