לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אני פה.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2003

ששי שרצי-ים ואלכוהול חורפי


 

טוב, הגיע יום ששי ואין מוזה של מטבח...

מוזר.

מה קורה?

אני עולה לגג, מחפשת השראה.

 

 

 

מבקרת אני את את הבזיליקום ידידי,

כלום. הוא שותק כמו צמח, לא אומר מילה.

 

 בזיליקום ידידי

 

יורדת,

ואז,

מגיע דאוס אקס בוטליה, הקלבאדוס. בכוס גבוהה, שקופה ודקיקה.

כבד ואלגנטי, צבעו ענבר.

טעמו גן-עדן בענן. 

אהבה חורפית שלי!

והכל פתאום נהיה מתוק ומעורפל

והכל מתחיל לנוע.

המערכת מזנקת למערכה עם הרב ווליום וכבוד,

קלמארי וראשיו הכרותים נזרקים לקמח עם אבקת חרדל עוקצנית,

שפעת תבלינים טחונים בכתום אדום מזעזע,

בידיים שמחות ועליזות הופכת אני טבעות וזרועות ומערבבת בקמח.

את כל זה, בעולץ לב, זורקת, ישר לשמן המבעבע,

 

קלמארי, לפני שמטגנים אותו הוא יצור מאוד חלקלק

     

     

         ע. מרביץ בחילבה

  ומפתיע בלחוח!

 

 

 

שיבאס על הקרח שוב ושוב בשבילו,

קלבאדוס שוב ושוב בשבילי.

 

את זה כדאי מאוד לאכול בידיים,

לסחוט המון לימון

ולהיאנח ברגש.

 

                                                                                                    

                                                                    

                                                          קלמארי, כשהוא עשוי כהלכה הוא פריך ומתפצח בפה

 

 

עכשיו,

אספרסו קצר וחזק. בשבילי בלי סוכר.

 

 

 

                                                                                                           

                                                    

                                                    ש    ב    ת        ש   ל   ו   ם

 

נכתב על ידי , 14/11/2003 18:23  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 63

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייפסטייל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייפסטייל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)