לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמרתי לך, כשסלעים נשברים זה קורה בהפתעה. ומה גם אנשים.


sometimes I'm lost and I'm so afraid I'ts hard to find my way out by myself

כינוי: 

בת: 35

ICQ: 310833291 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

כך הלב מרגיש עכשיו ...


יושבת  כבר  כימעט  חודשיים  מנסהה  לאבין   למה ואיךך  ..

 למהה ככה  הדברים ולמהה ככהה  אני  ניפגעת  כך

  אבל   מה שכתוב  פה ..

 כןן 

 כן  כך הלבב מרגישש עכשיו  טיפה קשה לכתובב מהה שהלבב מרגישש הרבה זמן לא כתבתי

 

 ריחוק זה  אלף - אולי  יש אנשים שאחרי  שמיצו את  האנשים  פשוט  מחפשים

 אנשים אחרים לדבר איתם  לציאת  איתם  כי  יש סוג של אנשים שאוהבים פשוט  ליפגוע 

  באנשים שנותנים להםם הכוול

 

טיפה מוזר שאני מרגישה ככה אבל זה מהה השהלב שלי  נותן לי לכתוב

 כואבב ומאוכזבת  מממששש..

 

 מתרחקת כן  כי  קשה לי   שפוגעים בי  ועוד  משחקים  איתי  במתי  שנוח אזז לדבר ומתי  שיש  אנשים אחרים אזז פשוט  מוחקים  את מי  שבאימת הייה איתך  במשך  תקפוהה של  שנים

 ועוד שאתה מנסה   לדבר עושים לך טובה   כאילו  מהה??!!

 

לאא נוראה

 למרות שאני מאוכזבתת   וממש קשה לי שכך מתיחסים  לכול מהה שענקתי  ורקק שמרתי

 ותמידד דאגתי  שלא יחסר דבר

 נלחמתי בכול ובסוף זה  מהה  התודה

 

 זה מה שהלב נותן  לכתוב..

 עצב בעניי

  הרבה אמרו לי  שפשוט לא להתייחס פשוט  להתרחקק

 אבל זה  לא קל  כול כך ..

 זה  קשר של  שניייםם שנייםם

 אבל (פעם אחת  פוגעים  בך  ואת  מפליגה  כול  הזמן זה  היה  עדייף לאא לישתוקק פשוט  להעלם )

 

מאוכזבת  פגועה ובמילה אחת דפקה  מהבן אדם הזה  אני  הכי  ניפגעתתתת  עצובב לומר אבל כן ....

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי  באימת עדייף ......ככהה

נכתב על ידי , 15/10/2008 19:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,124

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_Victim_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _Victim_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)