לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

yana's blog...=]


יושב לבד בחדר מכבה את האורות בראש עולות לי מחשבות אסורות נלחם עם כל הכוח בזיכרון שלא מחוק רוצה כל כך לשכוח כמה שאני דפוק.....

כינוי:  O-oYanaO-o

בת: 32

ICQ: 316157690 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

מצברוח לעדכון


היי,
החלטתי לחדש קצת פה
כי אני מרגישה נוח עכשיו.
רציתי לשתף את מי שקרא פה באיזה עיניין.
גיליתי שרוב בני האדם הם פחדנים.
והאנשים שהם לא, הם או טיפשים, או אמיצים. הרבה ברירות אין פה.
יש אנשים שברגעי חולשה יחליטו לעשות משהו נועז. אין להם מה להפסיד
ויש אנשים שברגעיי תהילה יחליטו לשבת ולא לסכן כלום. נשמע הגיוני... ז''א אתה פחדן

גם אני גיליתי. אני פחדנית
יש דבר אחד שאני רוצה לעשות
אבל הוא לא יקרה
כי אני לא במקום הזה של להחליט משהו כזה

אתם מבינים, אני מנסה להסביר למה המצב שלי מסובך ולמה אני בחיים לא אעשה משהו כזה
זאת אומרת שאני מפחדת על מה שיש לי , אבל אני לא רוצה להביט לאחור ולהגיד, ואללה, פיספסתי.

אולי עכשיו הכל שונה. הרבה פילוסופיות של ספרים שמתערבבים לי במוח שמשנים לי ערכים
משום מה- הספר האחרון השפיע עלי.
אני רוצה חיבוק.

כאן זה מספיק.
עכשיו בטח מאוחר
פחדתי יותר מידי זמן.
שאננות יתר.
כלום לא נעשה לבד- אם רוצים לעשות משהו תתחילו לעבוד.
אחלה טיפ- חבל שאני לא יודעת איך עושים את זה.




נכתב על ידי O-oYanaO-o , 18/2/2009 17:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,517
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO-oYanaO-o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O-oYanaO-o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)