לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם יכלתי לרשום המון דברים חכמים, מה העולם עשה לי.


I know your heart is broken.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שינוי דרסטי


בכל אופן,

עשיתי לי פה שינוי דרטסי בטירוף,

הבלוג המעפן הזה בעל קורא אחד,

שהוא אני, לא פחות ולא יותר,

החליט שהגיע הזמן לצאת מהדיכאון התמידי הזה,

שתמיד תוקף אותי,

כרגע אני לא מרגישה אותו,

שזה כבר מעולה כמובן, וכבר הרגשה הרבה יותר טובה,

 

בכל מקרה, החלטתי לשנות את צבעי הבלוג המעפן הזה,

שכנראה לא יגיע לסטנדרטים וציפיות רבות,

אך כמה כבר אפשר לבקש מפשוטת עם כמוני,

במיוחד שאין לי ממש עתיד בעיצוב,

כתיבה, אולי זה כבר משהו אחר.

 

הלוואי שמישהו יבוא ויקרא דברים שכתבתי או אכתוב,

כמובן שלא מהבלוג הזה,

ויבוא ויגיד לי, חמודה

הכתיבה שלך נפלאה, בואי תתחילי לכתוב

בישבלי,

הלוואי,

איזה חלום, איזה פאקינג חלום,

אז עד כה,

ומעבר,

אני אתחיל לכתוב הכי טוב שאני מכירה,

בתקווה שמישהו "יאסוף" אותי

מהרחוב, ויעשה לי טוב לשם שינוי,

וישים אותי,

במקום שעושה לי אושר בלב,

הבריחה לכתיבה.

נכתב על ידי The_God , 9/8/2007 04:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  The_God

בת: 35




1,642
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe_God אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The_God ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)