לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין ילדות- אין פדופילים


החיים על פי ילדה קטנה

כינוי:  noga~

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

חדר


יש לי בלאגן 
בחדר
שאריות משחקים מהלילה 
יחכו לי לבוקר 
קליפות ציפורניים מפלילות 
אני משתדלת לא להיות 
שם
דוחה
עוד ועוד
את הרגע שבו איאלץ
לסדר. 
אבל פינת האיפור
שלי
מסודרת.
איזה בושות לי 
מול עצמי . 

נכתב על ידי noga~ , 18/5/2014 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




וואו יללני צועק ברחובות

ואני 

לא עומדת על שלי .

זוועות כאלה ואחרות 

מלוות מחשבה 

על למה הכלב לא מיילל גם. 

יותר מעניין אותי עכשיו

יותר מעניין אותי הכלב

ויחד עם זאת 

עמדתי 

בלי לעמוד על שלי . 

 

 

 

נוגוס 

נכתב על ידי noga~ , 4/5/2014 22:40  
הקטע משוייך לנושא החם: המדינה שלי
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnoga~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על noga~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)