לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


ברוכים הבאים לחור שלנו, מקום בו קרני השמש והשפיות מגיעת לעתים רחוקות. כאן כרמן וסקאלי מוחות על כל דבר חי דומם או צומח. נשמח לקבל תגובות עוינות,איומים על חיינו או מכתבי מעריצים (שזה בערך אותו דבר), נקווה שהבלוג ושהזוגיות שלנו תפרח ואם לא נשמר אותה בצנצנת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

יום הולדת


ביומולדת האחרון שלי, אמא ואבא, עוד לפני שהם התגרשו, הזמינו לי פיצה גדולה כמו שאני אוהב עם מלא מלא מלא זיתים שחורים וקולה אפילו שהם לא מרשים אבל היה לי יומולדת וישבנו ביחד לראות סרט בבית ובסרט הראו את הגרנד קניון שבאמריקה. ושם הסבירו שפעם הקניון היה מישור אחד (מישור זה אומר שטח אחד חלק בלי עליות וירידות ככה אמא הסבירה לי) ופעם חיו שם משפחת סנאים שהיו חברים. כשהקניון התפצל חלק מהסנאים נשארו בחלק הימני וחלק בשמאלי. אלה שהיו בחלק הימני שיש בו יותר מים ואוכל נעשו גדולים יותר ושעירים יותר עם זנבות שחורים ואלה בחלק הימני נותרו קטנים וחומים וחמודים, ולמרות שהם היו שונים אחרי כמה זמן הם עדיין היו משפחה.

בלילה חלמתי שאני בגרנד קניון.. והוא היה עצום!!! הלכתי לאורך הקניון וניסיתי להסתכל למטה אבל לא יכולתי לראות את הקצה. הלכתי והלכתי עד שהגעתי למדרגות.. התחלתי לרדת עוד ועוד ועדיין לא הייתי קרוב למטה. הגעתי אולי לחצי מהדרך והייתה שם עיירה קטנה.. היו כמה בתים עם גגות אדומים וחצר, סתם ככה בחלק מישורי באמצע הקניון, ככה בנוי באמצע הירידה. לכל בית הייתה בריכה ודלת אדומה. התקרבתי לבית בקצה הכי רחוק זה שהיה בסוף החלק המישורי. הייתה שם בריכה קטנה כחולה, די קרובה לשפה כך שאחריה כבר לא היה כלום. פתאום הדלת האדומה נפתחה יצאה מהבית אישה עם שמלה וזכרתי שהיא נראתה כמו תמונה שאמא הראתה לי כשהיא חיה באמריקה בשנות ה60 עם תסרוקת משונה. היו לה נעלי עקב קטנות וסינר קטן. היה לה מטאטא ביד והיא ניקתה את הריצפה ליד הבריכה. היא לא שמה לב שאני שם. פתאום היא עצרה לרגע, כאילו היא חושבת. היא הורידה את הנעליים הקטנות ושמה אותן בצד ואז היא פרשה את הידיים קדימה כאילו היא הולכת לקפוץ לבריכה ואז פתאום היא קפצה מעבר לשפת הקניון אל הקרקע. רצתי מהר לשפה אבל הדרך למטה הייתה עוד ארוכה. לא ראיתי אותה או חלקי גוף למטה, אפילו לא שמעתי צעקה או רעש של פגיעה באדמה.החלטתי לרדת למטה לחפש אותה. חזרתי למדרגות והתחלתי לרדת לרדת. פתאום שמעתי רעש של מלא מלא רגליים קטנות וראיתי מליוני סנאים רצים לכיוון שלי לחלק היו זנבים שחורים וחלק היו זנבים חומים, הרגשתי שהם באים לעזור לי לחפש, חלק קפצו מסלע לסלע וחלק ירדו איתי במדרגות. פתאום התחלתי לצחוק ממש חזק ושמעתי קול קורא "מי שם?" כבר הייתי די קרוב להכי למטה אבל זה לא נשמע כמו קול של אשה. ופתאום זה היה אבא והוא הגיע מאחורי סלע וחיבק אותי ואמר שטוב שבאתי ואז גם האישה בשמלה והסינר הגיעה וזו הייתה אמא וגם היא חיבקה אותי ואמרה לי כמה אני חמוד וכמה הם אוהבים אותי ושאני יפה ופרוותי ושהזנב שלי הכי יפה משל כולם. ופתאום הייתי סנאי, ואמא ואבא אהבו אותי הכי בעולם ואהבו אחד את השני וכל הסנאים שהיו איתי היו משפחה שלי אפילו שלי היה זנב חום ולהרבה מהם היה זנב שחור. ואני זוכר איך המשכתי לצחוק בחלום ואיזה כיף היה לי...

אני לא זוכר שהתעוררתי...

 

 

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=673791&blogcode=11509242

נכתב על ידי scully&carmen , 26/1/2010 19:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מס' 2


אוקיי, מילה אחת.. או לפחות מלה ראשונה: קורקינט חשמלי!!!

מי בא לאסוף אותך בקורקינט חשמלי? ועוד בלי להכין אותך מראש?? מיקום: צפון-צפון תל אביב. חסרונות: הזכרתי את הקורקינט החשמלי? יתרונות: צ'ארם של ילד טוב צפון תל אביב והמווון שכל. הייתי מציינת כסף אבל הוא כמובן לא משחק תפקיד כיוון שהוא של אבא ואמא.

אם זה רק היה מסתיים בקורקינט... כשבחור מחזיק לך את היד ובוהה עמוקות בעינייך חייבת להיות לזה רק משמעות אחת - הוא רוצה להיכנס לך למכנסיים. עכשיו נכון שזה מובן וברור, אבל רבאק אתה לא יכול להראות קצת פאסון? ועוד מישהו מצפון תל אביב? הם המציאו את הפאסון! טיפת משמעת, טיפה קשה להשגה והוא לא היה נשאר לבדו בגשם על הקורקינט... יום עסל יום בסל..

כמובן שזה לא היה הכל... היו בדיחות שוביניסטיות (שמור לחבריך בעלי הפין), בדיחות גזעניות (שמור לחבריך האשכנזים) וכמובן בדיחות על בלונדיניות (שמור לחברוןתיך הבלונדיניות) לזכותו ייאמר שחלקן היו מצחיקות ואני בדרך כלל לא שופטת כל כך מהר ובחומרה (טוב אני כן אבל אני לא מראה את זה), אבל כנראה שזה היה פסיכולוגי - מהקורקינט זו הייתה פשוט ירידה חלקה ותלולה...

קצר ולעניין... עד מתי???

עד העונג הבא...

נכתב על ידי scully&carmen , 17/1/2010 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מס' 1


שם: א

מיקום: העיר העתיקה - בין פיגווינים חובשי שטריימלים וערבים חובשי כאפיות.

תכונות חזקות: כריזמטי, מצחיק, בטוח, אופנוע כבד. וגבוה, גדול כזה - תמיד טוב כי גורם לרגשות אשמה על זה שאני לא בלרינה זעירה וחיננית להיעלם. קרבי, שזה תמיד מוערך.

תכונות חלשות: קשה להסביר, לא סגור על עצמו זה תכונה? או פשוט תכונה גלובלית לבחורים ואין טעם לציין אותה? בכל מקרה: נהג עצבני, חסר טקט, בעל הומור מוזר לעתים (כגון צירופי מלים מתוחכמים כמו בסדר וסוודר וכו).

הממ... מה עוד? במערך הביצועי: מקבל הרבהה נקודות על אמביציה וניסיון אבל לוקה בחסר בטכניקה ובמקוריות... אבל גם זה רובם בעצם...

חשוב לציין שהיה להוט למסד את הקשר עוד בחיתוליו - מה שהיה מחשיד וגם דבילי וגם מעצבן...והסיבה להתרסקות החדה... בקיצור מחפש קשר לא חברה מה שעושה אותו מתוסבך ולא פשוט כמו שנראה היה בהתחלה... מבאס.

סה"כ היה פוטנציאל... כלומר אחרי בחור חסר ביטחון שעשה אותי סוג של אלה ובין הבחור שאיתו פשוט לא הייתה לי ברירה אלא לצאת.. הוא היה שינוי מרענן.... כנראה זה הלא-תל אביביות. יש לציין שבלא תלאביביות מדובר גם בנספחי ת"א (כגון: רמת גן גבעתיים, חולון, ראשון - כן כן, ראשון - רמת\הוד השרון).

תוספות: נוחר חזק (אוף) מהמתכרבלים (גם אוף, אבל פחות), טיקים מוזרים בפנים - אבל חמודים, אדיש אדיש אדיש אבל מה אפשר לעשות, טוב עם ילדים ועם חיות (מה לי ולזה?), לוקח את כל מה שיודע על מערכות יחסים מרמזור... (מצד שני אני לוקחת מסקס והעיר הגדולה אז אולי אסור לי לדבר) אוהב את החיים בחוץ, כלומר ממש ממש בחוץ, טבע ים וכו'... וואי באמת מה עשיתי איתו?

אחח... כמה טוב שאפשר לסכם בחורים בפסקה, כל כך קל ופשוט... גורם לי לא להצטער על זה שאני לא לסבית.. לשם שינוי...

 

נכתב על ידי scully&carmen , 4/1/2010 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  scully&carmen

בת: 35

תמונה




10,915
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לscully&carmen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על scully&carmen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)