לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אוהב אותך בכל מובן


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2010

ההפרטה


נו,אז בדיוק כשחשבתי שאני יודעת משהו על בנים, או לפחות על אלו שמקרקרים סביבי בשנים האחרונות, או לפחות על זה שישן איתי בשנתיים האחרונות, גיליתי שלא כך חושבת האמת.

 

מה כבר יכולתי לומר? כן, לא, לא משנה, לא חשוב - בעקבות הזמן השערורייתי שאני מבלה בבית, כל מילה שאני מוציאה מהפה משקשקת מפחד להשמע כמו אמא שלי. ובכל זאת העלתי את כל התהיות, השאלות, ההתלבטויות וההתחבטויות ששקעו בי במהלך צפייתי בבחור פותח את התנור, מוציא את עוגיות השוקולד-צ'יפס העשירות שזה עתה החלו לתפוח, ושולה את חתיכות השוקולד החצי-נמסות וזורק אותן לפח.

בהתחלה חשבתי שזו סתם דיאטה.

 

 

המשך יבוא.

נכתב על ידי April. , 2/10/2010 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  April.

מין: נקבה

ICQ: 190100087 




19,697
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לApril. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על April. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)