לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

דירוג גווני


 

פתח תקווה. עיר מוכת שחור וחשוכת מרפא. ללא תקווה אמיתית ובלי אפשרות להבין מאיפה מגיעה הצחנה של העיר בת הבליעל הלזאת.

שם נולדתי, שם נולדו לי אבותיי, שם הודיעו להורים שלי בבית החולים שאני מת. בטעות כמובן. טעויות בסגנון הזה רק פתח תקווה יכולה להביא, שזו עיר שהיא טעות אחת גדולה בפני עצמה.

לכל מי שחושב שאני גר בירושלים, ואז מתפלא כשאני אומר לו שאני תל אביבי וכל חיי גרתי בתל אביב, ולאחר מכן אני מתקן את עצמי ואומר: "בעצם עד גיל שלושה חודשים גרתי בפתח תקווה, אבל בגיל 3 חודשים אמרתי: 'זהו, חאלס! מיציתי!' ואז ארזתי את הטיטולים שלי ועברתי לתל אביב"- אני בכל זאת משתדל שלא להראות שהכתם הזה בחיי עוד מכה בי מדי פעם.

בלילות, במיוחד כשהירח מלא, אני מדי פעם מתעורר בבהלה וצועק: "לא! פתח תקווה! לאאא!", רץ לחלון, רואה את עזריאלי ומנגב את הזיעה הניגרת.

זה רודף אותי.

 

עוד לפני גיל חינוך, אבי המסכן, ששרד את פתח תקווה, שם גר כמעט כל חייו (למעט גיחה של כמה שנים לבלגיה), דאג להטביע בי את השנאה העמוקה לפתח תקווה.

אם המושבות, היתה מבחינתי גם מושבת האמהות. כשזקניי ודודיי גרים בעיר שיש הטוענים שאיננה קיימת, עיר גזענית להחריד ובה האטרקציה העיקרית היא פירור קלקרים ב"רחבה" שבין הבניינים.

פתח תקווה היא השטן בהתגלמותו!

 

אני חושב שאם אני אבדוק את זה לעומק- אחוז המכרים הגדול ביותר שלי (אולי אחרי תל אביב) גר בפתח תקווה. ויש לי הרבה מכרים והרבה חברים בפייסבוק. אבל בכל מקום שכף רגלי דרכה בו ומכל אוכלוסיה וז'אנר שאני מייצג, בבתי הספר, בישיבה, ברשת, בצבא ואיפה לא- בכל מקום יש פתח תקוואים. והם פשוט אומרים שהם פתח תקוואים. הם לא מכחישים את זה! הם עומדים בריש גליי, כשערוותם מתנדנדת וצועקים: אני פתח תקוואי! ולי, עמוק בפנים, הלב נצבט. האם גורלי היה יכול להיות לצד האנשים הללו?

פתח תקווה זו עיר אוכלת אתיופיה.

 

אבל את כל זה עוד יכולתי לסבול כל עוד אני גר בתל אביב ויש לי קהילה תל אביבית שלמה סביבי, עם אבני יסוד ושורשים.

החזקה הזו נלקחת ממני אט אט. בלי משים לב, בשקט בשקט, אנשים עוברים מתל אביב לפתח תקווה.

ולא מדובר בתרמית! אף אחד מהם לא נעקץ בקומבינה ע"י "סוכן הנדל"ן החמדן" מאיזו תוכנית שלא קיימת של רפי גינת. הם לא חשבו חלילה שאת הדירה שלהם הם הולכים לשכור בירוחם והגיעו, איכשהו, בטעות, לפתח תקווה. לא ולא. הם רכשו\שכרו,חכרו דירה בפתח תקווה בכוונת תחילה!!!

אם יש דבר גרוע יותר מפתח תקוואי זה תל אביבי שעובר לגור בפתח תקווה!

ואם עד עכשיו זה היה משפחה פה או זוג צעיר שם, הרי שעכשיו נפל דבר בשכונתי, כשרב הקהילה, השכונה ובית הכנסת שלנו קיבל את תפקידו החדש כרבה של העיר פתח תקווה. וזה עוד לא הכל! גם חבריי הטובים עשו את טעות חייהם. אם עד עכשיו חשבתי שהטעות השנייה הכי גדולה של חייהם זו חתונתם והטעות הכי גדולה של חייהם זו הבקשה ממני לארגן להם את מסיבת הרווקים, הרי שלמתן ולנריה יש טעות גדולה אפילו יותר- שניהם, בלי לתאם את זה אחד עם השני, החליטו שאת הדירה שהם ישכרו עם נשותיהם, הם ישכרו בפתח תקווה. אחד מהם אפילו כבר עשה את זה. לשני יש עוד זמן להתחרט, אבל נראה לי שהוא כבר עמוק במחלה הנגיפית והמתפשטת הזאת של המעבר משכונתי לפתח תקווה.

תגידו לי, מה היה רע להם לעשות כמו עמית ודניאל שמתחתנים ממש בקרוב, ולמצוא דירה יפה ושקטה במצפה רמון? אה? זה אולי לא יותר טוב מתל אביב, אבל זה בטח יותר טוב מ...נו, די כבר! נמאס לי לכתוב את שם העיר הזאת כל כך הרבה בפוסט אחד!

 

 

*************

 

אז יצאתי היום לאפטר, לא לפני שסידרתי גימלים לאיזה חבר מהבסיס שגר בפתח תקווה. בטרמפיאדה עצר לי בחור שדומה כמו שתי טיפות מים לבן דוד של אביעד מפתח תקווה. אמרתי לו שאני צריך לתל אביב והוא אמר שזה על הדרך שלו.

איכשהו, יצא שה"על הדרך" הזה נפל על צומת גהה, ממש ליד הכיתוב הססגוני "ברוכים הבאים לפתח תקווה".

החלטתי שאני משתין שם. בנקודה ההיא. ממש בתחנה של צומת גהה, ליד כל הרכבים החולפים ועל אף ולמרות הצפצופים של הרכבים החולפים וקריאות ה"אל תשתין שם!" שהשמיעו הנהגים.



 

זה בדיוק מה שהעיר הזאת שווה בעיניי!

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

 

אנשים שצריך להשתין עליהם:

 

-אנשים שאתה אומר להם "וואי יש לי דז'ה וו" והם שואלים אותך "על מה?".

מה על מה?! גם ככה ד'זה וו זה משהו שאף אחד לא יודע להגדיר וזה גם ככה מכניס אותך לסרטים, אז הם עוד רוצים הסבר? מה אני יכול להסביר להם וגם מה זה יתן להם בדיוק?

 

 

-אנשים שאומרים ש:

מעריב יותר טוב מידיעות, דיג'ימון יותר טוב מפוקימון, "שמעוני" יותר טוב מה"בארכה", ריאל מדריד יותר טובה מברצלונה ו\או נוטלה יותר טוב מהשחר.


 

משום מה, אין לי מושג למה, שמתי לב שזה בעיקר קיבוצניקים. לא יודע מה מאכילים אותם שם.

 

 

-אה, כן, גם צריך להשתין על קיבוצניק שמתלהב כשהוא פוגש קיבוצניק אחר. בעיקר כשמדובר בקיבוצים מקצוות שונים בארץ.

 

 

_________________________________________________________________________ 

 

 

 

קצת טאקט בהחלט לא יזיק:

 

 

~אדווה בריתוק, אני יושב ומספר לה דברים לא מעניינים~

אדווה: "כן, תמשיך לספר, אני מרותקת"

אני: "את באמת מרותקת! מוחהחהחהחהחהחהחה!"

יועד: "יש לך את זה ביותר נאצי?"

אני (עושה מועל יד): "מוחהחהחהחהחהחה!"

 

 

~נעם בריתוק 25~

אני (מזמזם לידה): "Im coming home, im coming home עוד 24 יום, im coming home..."

 

 

~קורסיסט צעיר מקורס לוחמה אלקטרונית מגיע לשבוע חדש בבסיס~

הקורסיסט: "יש לכם במרפאה משהו ליובש בשפתיים?"

אני (מביא לו וזלין): "קח וזלין, ותביא גם לשאר החבר'ה מהקורס...הולכים לפתוח אתכם השבוע..."

 

 

~איליה (המפקד שלנו), גיא, ליאור, נגה ואני במטבחון~

איליה: "נגה, תזרקי את הקרטונים פה לקרטוניה בבקשה"

נגה: "יש לך פה שלושה גברים, אולי שהם יעשו את זה?"

אני: "אבל את האישה פה, אז את האחראית על הניקיון, במיוחד במטבח"

~נגה מתקרבת אליי בעצבים ומצמידה לי מלפפון לגרון~

נגה: "חזקוש, תזהר ממני!"

אני: "את מאיימת עליי עם מלפפון?"

ליאור: "הייתי מאיים עליה עם המלפפון שלי!"

 

 

~ליאור מטריד את אדווה~

אדווה: "ליאור, אתה לא יודע גבולות!"

אני: "כן, אתה כמו הסודנים."

 

 

~ערב שלם של חקירות במרפאה בעקבות גניבה של מורפיום ממרפאתנו. עייפים ורעבים עד מאוד~

הרס"ר: "כנראה שבקרוב נערב את מצ"ח (משטרה צבאית חוקרת) שיביאו חוקרים שלהם לחקור את כולכם"

אני: "יש מצב שהם מביאים איתם פיצה?"

 

 

 

******************











 

 

 

 

חודש טוב ואחלה שבוע, שועלים צעירים!

נכתב על ידי , 29/1/2012 15:41  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)