לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

קאנטרי כלב



יום הזיכרון זה היום בשנה שהכי מקרב אותי לבכי, הרבה גם בזכות השירים והסיפורים. אבל יש כמה שירים, שעם כמה שהם גדולים ומרגשים, הם מעלים לי מחשבות לא ממש במקום:











***********



אחרי 3 ימי עצמאות רצופים שסגרתי בבסיס, סוף כל סוף חגגתי יום עצמאות כשאני אזרח עצמאי במדינת ישראל.

בערב, קרני ואני הלכנו לביתם של שוחט ואירה והכנו ארוחה, חלבית דווקא.






















אחרי הארוחה הטובה, יצאנו לשתות בפאב באזור.

בזמן האחרון אני מבלה ביותר מדי פאבים בתל אביב והסביבה. אני מרגיש כמו ציפי לבני לפני בחירות.



*************



למחרת נסענו קרני, נריה, הדסה, שוברט ואני לחצר ביתו של אטיאס, שהזמין אותנו לעשות על האש עם אחיו וחבריו של אחיו.

אח של אטיאס (שגם הוא, הפלא ופלא, בן למשפחת אטיאס) וחבריו קנו את המצרכים. מה שמצחיק זה שרוב החברים שלו, שטרחו ועמלו וקנו את המצרכים- הם בכלל צמחוניים.

באמת שלא מפריע לי כל הטרנד הצמחוני הזה בעולם. זה משאיר יותר בשר בשבילי.

























אני אוהב ששוברט מצטרף למפגשים שלנו. ככה אני לא הג'ינג'י היחיד בחבורה.



**************



בערב עשינו עוד על האש אצל מיכל. הפעם לא הצמחוניים ארגנו את המנגל אלא הבנות.

אני יודע, צמחונים ובנות לא באמת יכולים לעשות על האש כמו שצריך, אבל מי רציתם שיארגן את זה? אני? אני אשכנזי!!!






_______________________________________________________________





אנשים שצריך להשתין עליהם:



-אנשים שמתלהבים מזה שיש להם שקל ממש ממש נוצץ (והם גם לא יסכימו לקנות איתו כלום, כי השקל הזה שווה הרבה יותר כשהוא נוצץ).



-האיש עם המגבעת, המעיל והמקטרת שראיתיו הולך במנהרה ליד סבידור ותולה על הקירות מדבקות.

קודם כל, מה אתה מסתובב עם מעיל, מגבעת ומקטרת? מה אתה, בלש?!

דבר שני, למה אתה מפרסם על הקירות לימודי לחימה בנשק קר כולל חרבות ונונצ'קו(!!!)??? מה אתה? מאסטר ספלינטר?!?!



_______________________________________________________________




"מה היתה פרשת השבוע?", שאל אותי הזקן מהמסעדה שבכל יום ראשון מגיע לאכול שם ושואל אותי על פרשת השבוע.

"השבת היתה פרשה מיוחדת", עניתי לו, "קראו גם את "תזריע" וגם את "מצורע", ומה שיפה זה שכשאני הייתי בר מצווה זו היתה שנה מעוברת, אז קראתי רק את תזריע"

"תזריע זו הפרשה שלך?", התלהב הזקן.

"כן", עניתי לו.

"אז אני מאחל לך שתזריע!"




***********



עוד זקן מוזר שמגיע כל יום למסעדה זה יוסף. יש לו חנות חשמל קטנה צמודה למסעדה, והוא לעיתים קרובות סוגר אותה בשביל ללכת לשירותים או ללכת לאכול אצלנו. כשזה קורה, הוא תולה על הדלת שלט "תכף אשוב". כשהוא כן נמצא בחנות, הוא תולה על הדלת שלט "פתוח- מיזוג אוויר".

זהו. אלו שני המצבים של החנות. "פתוח" ו"תכף אשוב". גם בלילות- "תכף אשוב". גם שבתות וחגים- "תכף אשוב". ועם הגיל שלו, אני לא חושב שהוא יכול להבטיח דבר כזה.




_________________________________________________________________




ואם דיברנו על זקנים, הכי מתבקש שנדבר עכשיו על ערסים.



מה הקטע של ערסים לברר בכל שלב של השיחה איפה אתה נמצא? תמיד תמיד הם פותחים את השיחה ב"איפה אתה?", ואחרי 5 דקות של שיחה "איפה אתה?" וכשאתה אומר להם "טוב, אחי, אני צריך לנתק" הם כזה- "איפה אתה?"- "עדיין מחרבן בבית"- "אה, טוב אחי, אז דבר איתי".



אפרופו ערסים,

שמעתים שמוציאים ללהיט המזרחי "וואי לי" של עומר אדם גרסה אשכנזית, יקראו לה "אוי ויי זמיר".




_________________________________________________________________











המשך שבוע נעים, יפי בלורית וטוהר! 

נכתב על ידי , 17/4/2013 20:10  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,079
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)