לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לכל אחד יש יציאה, לפחות פעם ביום


כמו שסבא שלי עליו השלום תמיד אמר: "עדיף כוס מיץ ענבים ביד מאשר לקבל בעיטה בישבן מגמדון בית מסורס"

Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

זה לא סותר



אין לי כח לכתוב הרבה בפוסט הזה, כי בתכלס, נאמר כבר הכל:









________________________________________________________________




פינת ה-SMSים:


-"קומץ אשכי יונה משמשים תיבול נהדר לסלט המיונז של שמרית" (ניצן החוטא)


-"אבדוק היום ערפילי צואה" (ניצן בשנייה)


-"חחח תכלס, באותה מידה הוא היה יכול לבזבז אותך על הקיר" (פרקש החוטא)


-"חזקוש, בסוף אני אחשוב שאתה אוהב אדם... חשבתי על סטארט-אפ: אסלה שמחרבנת עליך ונקרא לה חזקוש." (פרקש בשנייה)


-"כן. הצלפות בטוסיק של אטיאס" (אירה בהצעות מגוונות למה עושים הערב)


-"בגדול כן. תשיג לי פפיון!" (אטיאס בהצעות משונות אף יותר)


-"יש ג'ינג'י לא מוזר? (אחותי בשאלה קיומות)" – "בטח שיש, אני!" – "חחח אני אמסור לה שאין" (מנו ואני הג'ינג'י).


-"אני רוצה פיצוי. תפשט" (נטע ישירה)


-"ארסוף תמורת בוף!" (דוד בתקופת יובש).


-"הלוואי שתבוא!" – "הלוואי ויפתחו שוב שערי גן עדן!" – "הלוואי ולעולם הזה יש תקנה!" (דפנה ואני מקווים).


-"רק נכה נפש כמוני יכול לשרוד את חפירות יום השואה ולהתבאס מזה שנגמרה המרמלדה בחבילות של השכן." (אבא רעב כמו יהודון).


-"ד"א, הדיונון באילת החמיץ לגמרי" (יוסי מעדכן מהשטח).



_______________________________________________________________




עקרות בית נואשות:



נטע: "תאמינו לי, מגיע לי עיטור העוז על זה שאני רווקה בת 29 והולכת לכ"כ הרבה מפגשים משפחתיים"

אני: "טוב, זה לא שיש לך משהו יותר טוב לעשות מלהאכיל חתולי רחוב"

נטע: "או להתלונן על הרעש שהשכנים עושים"

אני: "או לשבת על כיסא נדנדה במרפסת ולקרוא "חמישים גוונים של אפור"

נטע: "הספר הזה... זה היה מתחת לחגורה, חז"

אני: "הגיע הזמן שרווקה בת 29 כמוך תקבל קצת מתחת לחגורה. אווץ'!"






~אני מראה לשי (רווקה עם חתולים) סטטוס שכתוב בו: "שלבים: רווקה, רווקה עם חתול, רווקה שמאכילה חתולי רחוב"~

שי: "רווקה שנאכלת ע"י חתולים, עד שיוצא ריח מוזר מהדירה שלה ומישהו מגיע לבדוק למה היא לא יצאה להאכיל את החתולים בשיער פרוע וקרוקס"

אני: "צואה שיצאה מתחת של חתול שבבוקר אכל רווקה ששכבה מתה במפרסת במשך כמה ימים בלי להאכיל אותו".



_______________________________________________________________



פרקש ה-משרד פרסום



מיכאל: "מי מכם רוצה להיות קופירייטר במשרד פרסום?"

פרקש: "אני לא רוצה להיות קופירייטר במשרד פרסום, אני רוצה להיות ה-משרד פרסום!"

אני: "אני רוצה להיות ה-פרסום!"










_________________________________________________________________




ליאור: "שמתי לב שהיום הראשון, מאז 2010, שבו אני משלם עבור רכבת ואוטובוס, הוא במקרה גם יום ההולדת של היטלר. איזה יום שואה..."

אני: "דווקא היטלר היה סבבה בקטע הזה. הוא נתן לכל היהודים לנסוע ברכבות חינם, וניסה לדחוף כמה שיותר, שכולם יהנו מההטבה."



________________________________________________________________














________________________________________________________________________________________________________














*********










המשך שבוע נעים, נבלות' סרוחות'! 

נכתב על ידי , 23/4/2013 19:30  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



326,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: דת , האופטימיים , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרמוז מלך הקופים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרמוז מלך הקופים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)