לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Waiting for my take off...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


למה אתה מאכזב אותי כל פעם מחדש?

למה?

אני כל כך מנסה לגרום לזה לעבוד,

מנסה לגרום לעצמי לסמוך עליך מחדש...

והכי חשוב....

למה אני לא מצליחה לסיים את זה?

למה אני ממשיכה לתת לך הזדמנויות?

הרי אתה נועדת להיות לבד..

אתה לא יודע איך להתנהג לבחורה.

לא יודע איך להתנהג בקשר.

אפילו אתה הסכמת איתי בנושא הזה...

למה אני ממשיכה?

לאן?

אתה אדבר היחיד שעוצר אותי בחיים עכשיו..

נמאס לי לחזור על זה כל הזמן.

די

נכתב על ידי HardCore*Bitch , 26/11/2010 22:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של switcher ב-2/12/2010 15:39
 





כינוי:  HardCore*Bitch

בת: 34

ICQ: 172146581 






7,775

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHardCore*Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HardCore*Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)