לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אוקיי, פוסט אחרון באמת!


בעצם אני לא מבטיחה את זה P:

אני פשוט צריכה מקום לכתוב בו!

 

 

אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל פאק, i need to get laid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בחיי.

 

 

 

ועוד משהו-

 

זרועות שריריות זה הדבר הכי סקסי שיששששששששששששששששש !!!!!!!!!!!!!!!! פאק !!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 24/10/2007 00:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום ולא להתראות.


המקום הזה כבר מזמן הפסיק להיות haven.

 

וזהו הפוסט האחרון.

 

וזהו.

 

נכתב על ידי , 19/10/2007 13:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבא.


הוא מדבר על הגשם שעוד לא הגיע.
אבל הוא הגיע.
והוא מדבר על השמש שכבר מגיעה.
אבל היא לא הגיעה.

 

ובינתיים גשם כבד נופל.
ומישהו דוחף את כולם פנימה. בלי לדעת אפילו.
חלקם מצליחים לצאת החוצה לפעמים,
יורדים למטה ורוקדים להם ריקודי גשם.
חלקם פשוט יושבים ומשתגעים בשקט.
וצפוף להם. וקר להם. ונמאס להם לחכות.
ולשמוע כל הזמן איך שהוא אומר
שכל הזמן צפוף לו. וחם לו. ואיך הוא כל הזמן מתעטש. בטח חטף מחלה.
ואין שום שמש בינתיים.
אולי הוא קצת מצליח לראות אותה.
עוצם עיניים ורואה אותה.
אולי הוא חושב שבסוף הכל ישתלם.
והשמש תאיר עליו.
אולי הוא סובל בשקט בפנים.
אבל בחוץ, מסביבו, כולם סובלים.
יש כאלה, אופטימים, שיורדים למטה ורוקדים ריקודי גשם.
ויש כאלה שפשוט נהיו עיוורים.
לא רואים כלום. עוצמים עיניים ומחכים שהכל יעבור.
ועדיין גם לא מבינים למה הוא החליט להיכנס לאגם הקפוא באמצע החורף.
הם רק מקווים שהוא צודק. ומה שהוא רואה כשהוא עוצם עיניים
ישאר כשהוא גם יפקח אותן.
והוא כבר לא יסבול. בכלל לא.
וגם לא אנחנו.

 

(06.08.05)

 

כןכן, אני מפציצה בפוסטים. who cares ? זה הבלוג שלי.

נכתב על ידי , 18/10/2007 14:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPastel Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pastel Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)