לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלוהים לא חבר שלך


אתם עצורים אין לכם סכות לשמור אל שתיקה

כינוי:  פונצ'יק

בן: 31

ICQ: 295790061 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

משפטי מחץ של מורים


טוב היייי כן תאמינו או לא אני שוב מעדכן.אבל על תפתחו ציפיות.
משפטי המחץ של מורים( סטייל שבח -מופת).דרך הגב אני יודע שהנושא הזה חרוש וכולם יודעים את כל השטויות של המורים אבל תאמינו לי יש כאן דברים נחמדים.אוקיי עכשיו למשפטים.

גרגורי
"אם אתם רוצים להצליח בשיעור ולהבין הכל אז אתם צריכים לתת ליד להנות"-לכל האנשים בעלי המוח המעוות תכתבו קיבינימט במחברת.
טוב אני לא מצליח להזכר במשו מצחיק טוב זה הכל לגרגורי. יש לו הרבה יציאות מצחיקות!

רוזנברג
"בזמן מבחן כל הספיקות לטובת התלמיד"-זה רק נשמע משפט חכם.זה בול שיט
רוזנברג:"הצלצול הוא בשבילי"
תלמיד:"אבל המורה כל הספיקות לטובת התלמיד"
"עברית שפה קדושה"-אמר אדם שנולד בברית המועצות לשעבר והתחביב שלו הוא לפתור בעיות במתמטיקה במקום סודוקו.
"פיזיקה זה כמו ספרות אין בזה היגיון וזה מדע לא מדויק"


לסיכום:"גם חפירה זה מקצוע שמלמדים בבית הספר" למי שמתעמץ להבין מה הקשר אז הפתעה...........אין קשר טוב אולי קצת המבין יבין.
נכתב על ידי פונצ'יק , 9/10/2007 21:19  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,719
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונצ'יק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונצ'יק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)