לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Come on and take my hand


We're going for a walk.

כינוי:  .Adrienne

בת: 33

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


אתמול ישבתי עם גבזו בקניון ודיברנו,

ומהשיחה איתה הבנתי המון.

 

הבנתי הרבה על חברות אמת..

הבנתי שיש קשרים שלא משנה מה, הם תמיד יתקימו.

קשרים כאלה שגם אם יש תקופת ריחוק פה ושם- הקשר תמיד יחזור למצב שבו הוא היה לפני,

ו..אלה קשרים מיוחדים במינם, כי הם לא מתרחשים עם כל אחד, הם מתרחשים לעיתים נדירות.

אבל כשאתה מוצא את האדם שאתה יודע שזה יקרה איתו ושלא משנה מה- תמיד תהיו חברים,

צריך לשמור את זה. צריך לזכור את זה.

 





והכל נפלא.

 

השביתה הזאת באה בטוב-

אני לא רוצה שהיא תהיה לזמן ארוך, אבל שבוע שניים זה באמת לעניין ;)

וב25 לחודש הפינים באים, ואני כבר מתגעגעת אליהם כל כך..

אנחנו נלך איתם לתלאביב וירושלים וים המלח וכאלה,

והיום אני הולכת לסופ"ש לרן,

וקניתי פלאפון חדש, שגרזון בטח יתאכזב מהידיעה כי את הפלאפון החדש אי אפשר לזרוק על הרצפה,

ומצאתי עבודה, השאלה אם רק יהיה לי זמן אליה.. ;)

ואני קוראת ספר באנגלית, שזה חתיכת הישג, ואני מוצאת אותו ממש מעניין,

 

ואני חושבת שזהו.

שיהיה שבוע טוב (:

נכתב על ידי .Adrienne , 12/10/2007 09:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shirka ב-14/10/2007 12:35



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Adrienne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Adrienne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)