לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Come on and take my hand


We're going for a walk.

כינוי:  .Adrienne

בת: 33

MSN: 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


 

never thought i'd say i'm sorry
never thought i'd be the one to bring you down
now when i look out my window
but there doesnt seem to be anyone around

and i
i think i'll change my ways
so all your words get noticed
tomorrows a brand new day
tomorrows a new day

we said we'd take a little time
for both of us to see
i wonder what it'd be like to carry on
yeah i know i got  crazy
well i guess thats just me
if i could turn back time before the wrong

i think i'll change my ways

פשוט לא אוהבת פה.

 אני מרגישה כל כך שטחית..אני מרגישה שאני  לא אני פה,

אז זהו.

 

קשה למחוק- בכל זאת, שנתיים פלוס..

אז זה נשאר למזכרת, כי עברתי הרבה.

 

אבל אני כבר לא פה :)

שמרו על קשר, אה?

 

אוהבת.

נכתב על ידי .Adrienne , 15/10/2007 22:42  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ (: ב-6/3/2008 17:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Adrienne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Adrienne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)