לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BaTLaNim אנונימיים


בטלנים מכל קצוות העולם! בואו התאחדו! אני אהיה לכם מנהיג! בעצם.. אין לי כוח..

Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 459403245 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מהה... כבר נגמר?!?!והנה כמה תמונות לסיום...


מה הולך אנשים.. טוב קיצור אני לא הרבה במילים וכאלה הגיע חודש נובמבר, החודש יש לי יומולדת 19, בתאריך.. 23.11 ..

והחלק היותר פסיכי זה ש.. ב30 לחודש אני עובר ניתוח לשחזור עור התוף.. פחד אלוהים

 

טוב לא סתם התכנסתי פה להודיע שוואלה די נגמר.. גיל 19 ובלוג זה קצת לא לעניין אני כבר לא ילד.. עברתי פה ככה... 3 וחצי שנים נראה לי חח לא באמת ספרתי..אבל זה מעניין אז שניה אני בודק.. וואלה 3 וחצי.. מגיל 15 עוד נראה לי..  עברתי פה נראה לי את הבגרות שלי חח זה התחיל בתור פלצן בן 15 שמדבר רק שטויות וואלה היה לי בלוג מצחיק אש.. ולאט זה נגמר כי כבר אין לי זין לזה.. באמת נמאס.. הוצאתי פה קלאסיקות יא אללה.. אבל מתבגרים אין לי כוח לשטויות שהיו פה וזה כבר נהיה פתאטי להחזיק בלוג בגיל הזה.. מה אני ילד? רבאק, צבא או משהו כזה..

 

הכרתי מהמקום הזה אנשים חלקם איתי עד היום.. חלקם בטח מתו או משהו..

 

וואלה איזה כבד נהייתי.. פיייה... קיצור לעדכן אני לא אעדכן שוב... כנראה.. אבל אני לא מוחק כלום כי זה די ההתבגרות שלי מה שיש פה וכאלה..  וואלה אתם מוזמנים לקרוא את מה שהיה פה פעם.. גאוני... פוסטים מצחיקים ברמות על...

 

סתם לפואנטה בא לי לשים תמונה שלי מהימים הראשונים פה ותמונה מהיום.. אז קבלו וכאלה..

 

גיל.. 16 נראה לי:

 

גיל 16 לפנים

 

 

ועכשיו, 19 עוד 21 יום:

 





 

השתנתי טיפה...

 

 

אז יאללה כאן תמו שידורנו... נסיים באיזה שיר מגניב ככה לכבוד הכל

 

Apparat - Komponent


I wonder how long we can get away
Side by side, I'm stuck to my phony pride
Always craving for something missing

 

Never get it, I always try
Never get it, I'm always trying

 

Never really been down with someone
Everyone of us would wish to be.
Someday, not too far away, we'll be facing.

 

We never share what we hide, after all
We wanna share what we hide, after all

 

See you passing by everyday, yeah
We're living up time in the night
Everyone of us, deep inside wishes...

 

We would share what we hide, after all
We could share what we hide, after all
We could share what we hide, after all

 

http://www.youtube.com/watch?v=-R6SV-4bd-0

נכתב על ידי , 2/11/2008 01:49  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,183

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaTLaN לפנים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BaTLaN לפנים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)