לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BlueJag


מקור המידע לאנשים, קשרים ואינטראקציה

כינוי: 

בן: 45

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

שנה טובה לכולכם!


אני עושה את החג אצל חמי.

 

בכלל, אני לא מתלהב מאוד מארועים גדולים עם המון אנשים, אפילו של המשפחה. אני מעדיף להיות עם עצמי ועם אשתי. החגים הם רק עוד הזדמנות לבקר את האנשים הקרובים באמת.

 

אני גם לא משתמש בלוח השנה העברי, ככה שלראש השנה אין ממש משמעות בשבילי.

 

פעם הייתה לי ידידה אמריקנית, שהתחרפנה כשכולם אמרו לה שנה טובה בראש השנה. היא אמרה להם: מה קרה לכם? יש עוד שלושה חודשים! ואז הסברתי לה שזה ראש השנה של היהודים.

 

אז נשאר לי רק לאחל לכולכם שנה טובה ומתוקה. קחו את החיים בקלות. אל תקחו ללב. סלחו לאנשים. תסתכלו על חצי הכוס המלאה.

והנה ברכה ויזואלית שהכנתי: ראש השנה ה' תשע"ג

נכתב על ידי , 13/9/2012 10:40  
הקטע משוייך לנושא החם: אז איפה אתם בערב החג?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Octal ב-13/9/2012 11:26



20,374
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרשומות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רשומות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)