לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Remember me, special needs

כינוי:  כדאי לבנות גם בשבילי עוד ארון אחד

מין: נקבה

ICQ: 173283870 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

עלווווווווווווובה


בלי יותר מידי חוט מקשר..והרבה אירועים ארכיוניים שפסחתי עליהם- אתחיל ואומר שהשבועיים האחרונים היו ממש כיפיים..ברובם.
ביום שלישי חביב לפני שבועיים חתכתי אחרי הבסיס לאלנבי להיפגש עם אליאור ועלי. ישבנו על בירה במנזרוש והיה נחמד..אחרי זה הם היו מעט כרותים אז ליוויתי אותם לתחנה והמשכתי להסתובב מעט. קפצתי למוריה, ישבתי אצלה קצת..הלכנו קצת לסנטר ומשם היא הלכה לחברה שלה, אני עשיתי סיבוב בשוק העתיקות בדיזינגוף וקניתי עליונית ב10 שקלים!
הלכתי לי לתחנה ונסעתי לקומונה בסביבות 8..שם הכנתי עוגיות שוקולד צ'יפס טעימות וביליתי זמן איכות עם מיכוי.
למחרת הלכתי לצבא ולהפתעתי עלי באה!(: בקושי טרחנו להתחיל טופס טיולים ושתינו חתכנו..למחרת היא כבר נחתה במשרדי באופן רישמי, ותיקתקנו טופס טיולים בהתרגשות!((:.ואחרי זה יותר מאוחר נסעתי לניסן נתיב לשיעור תנועה מגניב ושיעור משחק די משמים באופן חריג.
חזרתי הביתה ומיכאל בא אליי או שאני באתי אליו..לא זוכרת, אבל כרגיל נרדמנו אחד על השנייה מהר מאוד, לא לפני שהתקשרנו לשאני בהתלהבות ושרנו לה היום יומולדת כשהיא נקרעת עלינו מצחוק ומבשרת לנו שהתאריך הוא למחרת...הושפלנו.
אז. יום שישי- היומולדת של שאנונה- העברתי את אחרה"צ עם מיכ אחרי שהכנתי לשאן ברכה מהממת, ובערב נסעתי עם אור ורונה לאכול בבית של אבאשלי..לא מרגש. משם נסעתי למיכאל, חיפשנו לנו דרך לבלוק ונמצאה בדרך נס הסעה עם מייק. 
יצאנו די מוקדם, והייתה נסיעה מצחיקה עם שירים מnow 1 או משהו כזה. שתינו מעט, פגשנו את עלי ושאני ונועה וכולם והתקרחנו כמובן.
אני נהנתי על חיי יש לציין. בסביבות 4 חתכנו והלכתי למיכאל.היינו שפוכים מן התחת.
ביום שבת הוא נסע לכליל ואני חזרתי הביתה,ואחרה"צ נסעתי לעלי..הכנו [הכנתי] עוגה לשאנונה שבהמשך חוותה נפילות רבות, והנפילה הראשונה התחילה בכך שהיא לא התקררה מספיק לפני שהטחתי עליה קצפת מה שגרם לה לנמוס מעט אבל שיהיה. יצא יפה.
הלכנו אליה כשאנחנו נזרקות היישר לסדנת סושי בה אני ויעל חוות כישלון ועלי וברק גילו כישרון מרשים בהכנת סושי מהמם.
הכנו ערימות של רולים ואחרי שעות ארוכות של מטבח התיישבנו לאכול בחוץ בליווי קאווה חיננית שבהמשך שיכרה לי את התחת.
היה כיף ואיכותי למדי ובסביבות 11 וחצי חתכתי הביתו. לייטר און מיכה בא אליי והיה מגניב.
ביום ראשון קמתי ליום כיף חינני במיוחד! אני ומיכ קמנו מאוחר וכך גם עלושקה ונסענו לתל אביב. אני ועל נפגשנו בעזריאלי והלכנו ברגל לקאמרי שם פגשנו את שיר ומעין. ראינו את ההצגה "הבדלה", והיה מהמם עד מאוד. נהנתי אש.
משם נסענו לאכול צהריים בקינג ג'ורג' ושאבתי פסטה טעימה. לא רק שזה היה חמוד מאוד עד כה גם אחרי הארוחה הלכנו לשבת בגן מאיר, שם מעין עשתה לנו מעין משחק פסיכולגי נחמד, והביאה לנו מנחות שכללו קרם ידיים מסבון של פעם וברכות חמודות עם ציטוטים מהממים.
לסיום הצטלמנו כאחרונות התיירות, ומשם כמה מושלם- נסענו הביתה!(: אין פשוט יום מושלם לאללה.
למחרת לא היה יום משמעותי למדי,המון המון עבודה ומחזור ועצבים וריבים ובכי,וביום שלישי נסעתי לשוק העתיקות שוב אחרי הצבא וקניתי ג'קט מהמם(: אחרי זה הלכתי למוריה, והתוכנית הייתה להסתובב בפאנן אבל בסוף היא לא הרגישה טוב אז אחרי מקלחת ורביצה קלה הלכנו לקפה לנדוור לסלט וקפה.
תכלס כיף לשבת שם.
בסביבות 11 מיכאל בא לפגוש אותי והלכנו למנזר. ישבנו שם שעות והשתכרנו והיה כיףףףף, ואחרי זה כמובן הלכנו למוזס לסעוד את חיינו.
אחרי ישיבה קצרה על רוטשילד חתכנו הביתה ואין איך לסכם זאת חוץ מיום 16 מושלם(:
ברביעי יצאתי ב2, יום שכולו גופה, ואחרה"צ נסעתי עם אמא לזכרון לשבעה אצל השניידרים. היה קשה נורא. אבל נורא.
ומשם איכשהו עשינו טוויסט בכוח והלכנו לראות את ההפקה של אלון ואיתי באורט..שהיה ממש יפה. אחרי זה הביתה-למותת.
בחמישי קמתי מאוחר ונסעתי לצריפין למצ"ח מואהאהאה, שם פגשתי את שירה ומסרתי עדות על ההטרדה הטלפונית הכיפית שחוויתי לאחרונה.
נתקלתי במשבר כבד כי נגמרה לי הבטריה במירס ועמדתי למות בעקבות זאת ורבתי עם אבא שלי, ונתקעתי בתחנה מרכזית בייאוש חסרת פתרון עד שאמאשלי הרביצה בי תובנה לנסוע למוריה.
אז נסעתי אליה לבית קפה כי לא היה לי איך להעביר את הזמן עד ניסן. אכלנו קינוח מושחת, הסתובבנו קצת בשינקין עם ידיד שלה מהעבודה
והיה חמוד..משם נסעתי לניסן נתיב לשיעורים הכי מדהימים שיש. אין לי איך להסביר את זה אבל היה מתיש סוחט מלא פורקן וקיצר מדהים.
בכי קללות צחוק צעקות ברכות התחננות פחד בלי אוויר.
הנסיעה הביתה כרגיל הייתה מצחיקה בטירוף, ובדרך חזרה אספתי את מיכאל. אחר כך הלכנו לקנות בסו גוד שתייה ובאו אליי עלי ספי ואור.
השתכרנו/תי? מעט ורקדנו המון נייט דרייבר. היה ערב פאנן.
למחרת נסעתי עם אבא לתל אביב..ישבנו עם רונה בלנדוור, אחר כך הסתובבנו -סופרייז סופרייז-בשוק העתיקות לקנות לי חגורה שאני צכה כבר שנים וקניתי פוסטרים מהממים לי ולמיכה. אחר כך נגררתי איתו שנים עד שחברה שלו נמצאה וחזרתי הביתה רק ב5.
אחרי זמן קצר צח אליאור ודניאל קפצו אליי, ישבנו מעט בפאב המרפסת ואני וצח היינו עסוקים בלהתלהב מהמצלמה שלו ולצלם תמונות.
ב8 הלכתי למיכה, ארוחת ערב וזה ומשם לאחר משברים של חולי נסענו עם נועה ועלי  וצח לבלוק.
עם כל הלחץ של הזמן בסוף הכי הספקנו. שתינו בחוץ שנים, הצטרפו מייק ספי אור דניאל ואף איתמר..הייתה מסיבת פאנק מעולה ואני התקרחנתי למוות אבל משום מה לא היה מפוצץ. הרוחות נשבו ללעוף משם לקראת 4 אבל דווקא לי היה בכיף להישאר לנצח.
אז אחרי נסיעה מצחיקה "עלובבבבהההה בולמההההההה" הגענו למיכאל לאכול ולהתפנן עד 7 בבוקר, ולמות מעייפות כל יום שבת.
אז הלכתי ממנו בסביבות 3 וקצת יותר מאוחר נרדמתי על הספה עד 7 כשמיכה בא וקמתי עם כאבי בטן מטורפים. לא הפסיק לכאוב לי עד הצהריים של היום..אז לא הלכתי לצבא, ואת רוב היום העברתי בלישון ובלראות האח הגדול. מה שניוון אותי עד כדי החלטה לכתוב מעט.

לא רע.

נשיקות.







נכתב על ידי כדאי לבנות גם בשבילי עוד ארון אחד , 21/2/2010 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחזור מתישהו.

נכתב על ידי כדאי לבנות גם בשבילי עוד ארון אחד , 7/2/2010 16:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדאי לבנות גם בשבילי עוד ארון אחד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדאי לבנות גם בשבילי עוד ארון אחד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)