לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


על קו ירושלים תל-אביב

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

תחנה בדרך


טעם לחיים. מתלוננים סביב שחיים שלמים אנו רצים, במעגל שוטה, במרדף אחר אלוהים מדומים. כסף. כוח. כיבוש. אהבה. הכרה. כבוד. הצלחה. אני אינני רץ מזה זמן רב אולם מעולם לא חדלתי מליטול חלק פעיל במרדף.

מקסם שווא. עייפתי מעבודתי. עם תחושת האכזבה מכך שלא עמדתי בציפיותיי מעצמי עת נכנסתי למקום העבודה בו אני מועסק ב-17 החודשים האחרונים אתמודד ממילא. לעת עתה תשו כוחותיי. פועל מכוח האינרציה ומהרהר במקצוע שבחרתי לעתידי.

תנודות הלב. לפעמים אני חש כאילו ליבי הוא מכונת תהודה, כל טלטלה שהוא סופג מועצמת על-ידו עשרות מונים. ובכלל, כאב נפשי לובש מימדים פיזיים מוגזמים בחיי. אני מרגיש יותר מאשר אני חי. אולם אינו חורג משביכולתי להכיל.

פריצת דרך. בפרץ של ביטחון עצמי שמפציע כתמיד מדי זמן מה במרחבי חיי ולאחרונה תופש נתח גדול יותר, העצמתי את האושר האדיר שהיה מנת חלקי בשנה האחרונה. אני מסכם שנה עמוסה. שנפתחה בבור עצום ומסתיימת... עם הראש מציץ מעל פני האדמה, מחייך.  מביט למטה וגאה על הגובה שטיפסתי. מביט למעלה ומתכנן בהנאה את המשך הטיפוס.

נכתב על ידי , 8/1/2007 18:17   בקטגוריות אופטימיות קוסמית, מחשבות מפוזרות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בימבה ב-10/1/2007 11:36
 





4,104
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיתס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיתס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)