לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Age Of Dawn




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


מצחיק איך התגלגל הבלוג הזה

הוא התחיל כדרך לעזור ליצירתיות של דיוויס, ובכלל נועד לדמות פקטיבית.
בשלב מסויים הדמות הפיקטיבית הפכה יותר ויותר לאני כפי שאני ופחות הוא.

בהתחלה בתור דון- כפי שהוא נועד להיות, היו כאן סיפורים ותקשורת פנימית בין משתתפי היצירה של דיוויס.
אח"כ, שהדמויות נפרדו כל אחת לסופה הטראגי (דון בכלל נהרג בסיפור ..) דברים יצאו כאן בעיקר שהיה רע,
ריבים ותסכולים שהייתי צריכה להוציא, ולא באמת הרגשתי שאני יכולה לעשות את זה עם אנשים ...
כמובן בזמן המלחמה זו היתה דרך להוציא תסכול על העולם, ותחושות רגילות של חיילים במלחמה ...

בזמן האחרון- זה היה בעיקר לכתיבת ציוני דרך. וכבר לא ממש כתבתי קטעים, אלא משפטים שלא אמרו שום דבר ולא היו מובנים לאף אחד כמעט חוץ ממני....


אני לא חושבת שאני בכלל צריכה את הבלוג יותר, לא נראה לי שהייתי ממז זקוקה לזה אי פעם, אבל זה היה חביב...
זו היתה סוג של דרך לפרוק דברים החוצה כשהרגשתי שאני מתפוצצת

הרבה יותר קל לנהל דברים בראש,
ושבאמת צריך להוציא החוצה- יש חברים בשביל זה...
היום אני כן מרגישה שיש לי עם מי לדבר על הכל

התבגרתי קצת כנראה (:


פעם הייתי נורא מתרפקת על העבר, כמו שחלק מהחברות שלי עושות עכשיו...
זה נגמר, אני דיי שלמה עם מה שהיה
וגם עם לא, אני לא יכולה לשנות את זה
עכשיו מסתכלים על העתיד
וחיים את ההווה, ומנסים להנות ממנו כמה שאפשר.


אז נראה לי שזה סופו של הסיפור

היה מצחיק, היה משעשע
אבל נגמר....


תודה רבה
ושלום (:
נכתב על ידי The Dawn , 26/12/2007 19:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  The Dawn

גיל: 36




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Dawn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Dawn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)