לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים באמריקה ...


אי אפשר ללמד את המאסטרו הישן מנגינה חדשה

כינוי: 

בן: 33

ICQ: 308262701 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

מזל טוב רובי !


 

אחי, מצטער שאני לא מדבר איתך כל כך הרבה בזמן האחרון. אבל נשים את זה בצד שנייה למה להסתכל על הדברים הרעים ביומוהלדת שלך ?

 

אחי, אתה כבר בן 18 וזה נשמע לי כל כך הזוי. איך יכול להיות שחבר הכי טוב שלי שאני זוכר מכיתה ז' בתור ילד בן 12, קירח ובלי שיער פנים נהיה כבר גבר באופן חוקי לגמרי. התעודת זהות ביד והחוכמה והאהבה בלב לא סותרים את הזכרונות שלי ממך בתור ילד שצועד את צעדיו הראשונים בחטיבת הביניים עירוני א' . והקשר שלנו שקצת נחלש בזמן האחרון הוא קשר לפי חברה שלי " קשר שיחזיק כל החיים ... אתם תעמדו במרפסת עם הנשים שלכם ותשתו תה ותעבירו שיחות על קולנוע מוזיקה והחיים עד שתמותו"

סיימתי לקרוא בדיוק את "בדרכים",ולא יצא לי מהראש הדמות שלי ושלך בתור צמד נוודים שמחפשים את עצמם בחיים האלה. אתה סאל ואני דין (או להפך,מזה משנה).מחפשים תשובות לשאלות שהחיים מציגים בפנינו. גיל 18 הזה שלך הוא הגיל המושלם להתחיל לדבר ככה.

 

אתה בנאדם מצוין. אתה חכם ואני יודע שהחיים האלה יעמדו דום כשאתה תעבור במסדרונות החיפוש העצמי, אתה התגברת על מכשולים קשים בחיים ואני יודע שכל מה שקורה לך מטהר אותך,מזקק אותך כמו היהלום ההוא מהשיר שלך. וכל מה שייקרה לך וכל קושי בחיים, כל מכשול. אתה תדלג מעליו,אתה לא תעקוף אותו. אתה תדלג מעליו ותהיה חזק ומאושר.

הדבר שהכי מייחד אותך מבין שאר האנשים שאי פעם יצא לי להיות איתם בקשר חברות קרוב, זה העובדה שהחוכמה שלך באה מהלב. אין עליך בנאדם.

 

 

עד 120 אחי. מזל טוב

אין עליך אחי...

 

 

נכתב על ידי , 10/2/2008 02:38  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לuncle sam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על uncle sam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)