לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים באמריקה ...


אי אפשר ללמד את המאסטרו הישן מנגינה חדשה

כינוי: 

בן: 33

ICQ: 308262701 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

תשובות לשאלון השבועי


האם את קוראת הרבה ספרים?
סליחה מכם על זה שאני לא מעדכן כל ך הרבה בזמן האחרון,כל כך הרבה או בכלל לא,דקויות הן לא עניין של מה וכך. בכל מקרה גבירותיי ורבותיי, קוראיי הנאמנים,הנה פוסט שאלון קצר שישראבלוג הגיש במיוחד בשבילי ואני עונה במיוחד בשבילכם (ובשביל עצמי...)


אני לא כל כך קורא הרבה ספרים,לא בגלל שאני לא אוהב ספרים או שאני בור. פשוט אין לי כל כך זמן. קריאת ספר זה תהליך ארוך שדורש הרבה ריכוז,ריכוז שדורש זמן.
בעיקרון,אני מאוד אוהב ספרים.

איזה סוג ספרים את אוהבת לקרוא במיוחד?
סיפורים קצרים כמו של אתגר קרת או פרנץ קפקא ספרי מלחמה או פשע. ספרים על אנשים משולי החברה או ספרים על אנשים רגילים במצבים בלתי רגילים.אני אוהב ספרים שהדמות הראשית שלהם היא קשה לפיענוח. אנשים שומרי סוד או אדישים מאיזה סיבה לא ידועה שמעניקה להם הילה של מיסתורין.

מהו הספר האהוב עלייך?
"התפסן בשדה השיפון" מתחרה ב"בדרכים" וב"מערב אין כל חדש".

האם את הולכת לספרייה לעיתים קרובות?
לא, אבל אני קונה ספרים ולפעמים לוקח באופן בלתי "מאורגן" מבית הספר.

האם אי פעם היה לך מנוי לסיפרייה?
כן.

בארץ כשהייתי קטן אז הייתי קורא מלא ספרים,של גלילה רון פדר בעיקר,

מהו הספר האחרון שקראת?
" a lesson before dying" של איזה סופר כושי מהדרום....

ספר לא רע על מורה שחור באריזונה של שנות ה40 שמתבקש על ידי דודתו לעשות את הבלתי אפשרי... היא מבקשת ממנו לדבר עם הנכד של חברה הכי טובה שלה ,שנשפט למוות,בתקווה להוכיח לנכד שהוא "גבר".

ומה לגביי עיתונים?
בארץ הייתי קורא כל יום. היום אני קורא בעיקר באינטרנט באתרי חדשות ישראלים ynet ו מעריב בעיקר.

האם את כותבת סיפורים?
פעם ב...

לא ממש יוצא לי לכתוב למרות שיש לי די הרבה רעיונות

מתי בפעם האחרונה קראת ספר?
אני קורא עכשיו אוסף סיפורים קצרים של קפקא.אני קורא סיפור אחד ואז עושה הפסקה של כמה ימים מפאת חוסר זמן ואז חוזר לקרוא סיפור אחר.

האם לדעתך חשוב לקרוא ספרים?
מאוד. ספרים מלאים ברעיונות והם מלמדים המון.

נכתב על ידי , 14/3/2008 00:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,260
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לuncle sam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על uncle sam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)