לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה ספינות, מה?.


החדש והמחודש (בשיפוצים)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

בליפ, גם את זה אפחד לא יקרא.


לפני כרבע שעה, נכנסתי הביתה.

הייתי בעיר, באולדפרנד. היה די נחמד, אני מתחבר לחברה שם, ונעים לי. בעיקרון קבעתי להיפגש עם ש', בחורה חמודה אמוד, ואקסנצרית במידה משובבת מאוד. כעבור ישיבה של חצי ליטר, היא באה, והיה נחמד, פיטפטנו (מילה מצויינת, לא יוצא לי להשתמש בה מספיק) וכדרכנו בשיחות הגענו למקומות מוזרים להפליא. זה שהיא סובלת (?) ממספר מצבים מפליאים עוזר קצת לשיחות להגיע למחוזות כאלו). בערך בשלב הזה נכנסו חבורת נערים ונערות (ככול הנראה לא בגיל שאפשר לקנות בו סיגריות, ולא נדבר על אלכוהול) לפאב, ישבנו קצת בפינם, הרבה בחוץ על המדרכה והיה מצחיק. אבל מה שביאס אותי (הדבר הדי יחיד כל הערב, כך שלא לגמרי רע) היה שאחת מאותן נערות צעירות משובבות מראה, קראה לי :" בוא לשבת איתנו" כשלא היה איתנו, אלה רק היא, ואני לצערי, שהיתי בחברה ועניתי שבקרוב אגיע לארח לה חברה. מסתבר שש' בסופו של דבר נשארה לכל הערב, ולא רק לחצי שעה כמו שהיא תיכננה בהתחלה, כך שיצא שלא אירחתי לנערת החמד (שאפילו את שמה איני יודע) חברה כלל. :(
לאחר הפאב אני וש' שוטטנו קצת, רכשנו כל אחד משולש פיצה נאה, והמשכנו עד תחנת האוטובוס שלי. קוי לילה זה טוב. בתחנה חיכו זוג חרשים, והיה די מבדר שאחד מהם תיקשר איתנו דרך כתיבה בפלאפון, וביקש שנאושש את קביעתו שיש קוי לילה בתחנה הזו לחברו החירשת. היה מענין.

קיצר, מדבר כרגע עם ל'. ל' היא אדם יקר.


ליל"ק
נכתב על ידי , 12/8/2008 02:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 39

ICQ: 91313840 




2,293
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgodzy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על godzy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)