לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה נראה לי כמו הר


מיאו.

כינוי:  נמה

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

אההההההה


מחר אני טסה ואני מתה מפחד. עברתי את סף ההתרגשות, עברתי את סף הלחץ, ועכשיו אני פשוט שרויה באימה מוחלטת.

 

שנים של חלומות נכנסו לתכנונים. הכל הסתדר כמו שצריך ואז שום דבר לא הסתדר כמו שצריך ואז שוב החלקים של הפאזל נפלו למקום, וכל החלומות הפכו לתכנונים קפדניים בטירוף ולפרטים קטנים ולתכנון תקציבי. ומחר אני עולה על מטוס וכל החלומות הופכים למציאות.

 

מדהים איך הכל נכנס לתרמיל כמו שצריך. הכל היה בחוץ כבר כמה ימים, מחכה להכנס לתרמיל, ולא היה לי מושג איך הכל ייכנס, אבל הכל נכנס. וזהו. זה מה שיהיה איתי עכשיו שלושה חודשים. מעניין לראות מה מכל זה בכלל לא ייצא מהתרמיל כל הטיול, במה אני הכי הרבה אשתמש, מה אני אגיד "וואו, איזה מזל שארזתי את זה" ברגע אחד שבו אני כן אצטרך, ומה אני אקלל את האמ-אמא שלי שלא ארזתי.

 

ומה אם ומה אם ומה אם.

 

ואיך נסתדר.

 

והידיעה המוחלטת שיהיה בסדר ושנסתדר, והאימה המוחלטת של מה אם לא יהיה מושלם.

 

והפחד מחפש מאיפה לצאת ומוצא את הפינות הקטנות שעדיין לא סגורות ומציף אותן בהרבה יותר פחד ולחץ ממה שמגיע להן. אני אסתדר.

 

נכתב על ידי נמה , 27/9/2010 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,488
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)